معاون روابط عمومي سازمان بسيج كشور:

خبرنگاران در برهه كنوني وظيفه خطيري بر دوش دارند

معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به دوران و شرايط حساس مذاكرات هسته اي گفت: خبرنگاران در برهه كنوني وظيفه ي خطيري بر دوش دارند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
اسماعيل احمدي در آيين اختتاميه دوره آموزش تکمیلی مسئولان روابط عمومی رده های بسیج استان سمنان كه در مجتمع فرهنگي شهيدكلاهدوز شهميرزاد برگزار شد، اظهار داشت: شرايط برهه كنوني آنچنان سخت و در هم پيچيده است كه رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان يك پيچ تاريخي ياد كرده اند.

وي با اشاره به دوران و شرايط حساس مذاكرات هسته اي افزود: در دوراني به سر مي بريم كه دشمنانمان سعي دارند با گرفتن چند عكس يادگاري با مسئولان ارشد كشورمان همه آن دوران سخت به دست فراموشي سپرده شود؛ ‌بنابراين در برهه حساسي قرار داريم و همه مردم به ويژه اصحاب رسانه تكليفي سخت بر عهده دارند.

معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت:‌در اين دوران دشمن تمام سعي و همت خود را به كار بسته است كه با زور و زر و تزوير يأس و نااميدي را در جبهه مقاومت ايجاد كند.

معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان در اين آيين از تمامي همكاران و دست اندركاراني كه در برگزاري دوره آموزشي تكميلي مسئولان روابط عمومي رده هاي بسيج و آموزش كاربردي خبرنگاران بسيج استان سمنان با معاونت روابط عمومي سپاه استان همكاري و مشاركت داشتند از جمله سازمان بسيج و رسانه، بانك انصار و صدا و سيماي استان سمنان تقدير و تشكر كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار