عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به جنایت جدید صهیونیست‌ها در سوزانده نوزاد 18 ماهه فلسطینی گفت: کودک‌سوزی صهیونیست‌ها؛ حقانیت شعار «اسرائیل باید نابود شود» امام(ره) را اثبات می کند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۰۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده با اشاره به جنایت جدید صهیونیست‌ها در زنده سوزاندن کودک فلسطینی اظهار داشت:  تمامی وجود اسرائیلی توام با جنایت ، خباثت و آدم کشی است .

وی اضافه کرد: این رژیم سفاک و نا مسشروع در 70 سال گذشته به غیر از جنایات و کودک کشی چیز دیگری را از خود نشان نداده است .

نماینده پنج شهرستان استان یزد اظهار داشت: غاصبان صهیونیستی سال های متمادی است که با حمایت آمریکا جنایتکار و حتی با چراغ سبز برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه از هیچ جنایاتی دریغ نکرده اند .

زارع زاده گفت: کشتن یک کودک مظلوم و بی‌گناه 18 ماهه فلسطینی بار دیگر چهره کریه اسرئیل غاصب و حامیان آنها را به خوبی در منظر جهانیان نشان دادد .

وی تصریح کرد: این جنایت ما و جهانیان را به این مطلب مهم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) می رساند که اسرائیل باید نابود شود .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران به خود می بالد و افتخار می کند که اسرائیل و آمریکا را همچنان دشمنان بشریت و انسانیت می داند .

زارع زاده گفت: روح اصلی انقلاب مقدس ما همان کفر ستیزی و برائت از مشرکان و بخصوص دنیای استکباری است .  

ارسال نظرات