اقتصاد مقاومتی زمینه را برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم می کند گفت: در حقیقت به استقلال اقتصادی کشور کمک می کند و کشور را از وابستگی به خارج نجات می دهد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی مجموعه ای از اقدامات است که با تحریم و تهدیداتی که دشمنان برای کشور در نظر گرفته و اجرا می کنند،مقابله می کند حیدری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه را برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور فراهم می کند.

وی اظهار کرد: در حقیقت علاوه بر اینکه استقلال اقتصادی کشور را به همراه دارد کشور را از وابستگی به خارج نیز نجات می دهد. وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی آیتم های مخصوص به خود را دارد.

وی افزود: برای اینکه در اجرای اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید این آیتم ها را مدنظر قرار دهیم. مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: در این راستا توجه به ظرفیت های بومی هر منطقه می تواند در خودکفایی کشور موثر و اقتصاد را از وابستگی نجات دهد.

 حیدری ادامه داد: زود بازده و کم هزینه بودن، محلی بودن، قابل دسترس مردم بودن، غیرقابل تهدید و تحریم بودن، خرد و ریز بودن از ویژگی هایی است که باید در تحقق اقتصاد مقاومتی به آن توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اصناف با اجرا کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند کمک بزرگی را به اقتصاد کشور کند.
ارسال نظرات