فرمانده سپاه ناحیه زرندیه:

شش مدرسه زرنديه در اجراي طرح هجرت بهسازي و بازسازي مي‌شوند

فرمانده سپاه زرنديه از اجراي طرح زيباسازي مدرسه در شش مدرسه از مدارس اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۸۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
محمد مهجوري فرمانده سپاه ناحیه زرندیه اظهار داشت:  طرح زيباسازي مدارس با مشاركت يك صد نفر از دانش‌آموزان بسيجي به اجرا در مي‌آيد.
وي تصريح كرد: دانش آموزان خواهر و برادر بسیجی در طرح هجرت سه در عرصه‌های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و  هنرستانهای فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
فرمانده سپاه زرنديه   با اشاره به اينكه در اجرای این طرح رنگ آمیزی مدارس، تعمیر میز و نیمکت، زیباسازی فضای آموزشی توسط دانش آموزان صورت می‌گیرد.بيان داشت: ادوهای طرح هجرت دانش آموزی بهترین فرصت برای کسب تجربه و فرصتی مناسب برای پرکردن اوقات فراغت است كه هر سال در فصل تابستان به مرحله اجرا در مي‌آيد.
مهجوري گفت: طرح هجرت فرصتی فراهم می‌آورد تا دانش‌آموزان علاقه‌مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه‌های طراحی، نقاشی ساختمان، جوشکاری و نجاری فعالیت و از استادکاران ماهر حاضر در طرح، کسب مهارت کنند.
به گفته وی از اهداف اصلی این طرح تقویت، مشارکت، مسئولیت‌پذیری، تعاون، سازندگی، غنی‌سازی اوقات فراغت و تربیت دینی دانش‌آموزان است.
فرمانده سپاه زرنديه در ادامه از اجراي طرح سوادآموزي خبر داد و اظهار داشت: در طرح نهضت سوادآموزي كه به همت بسيج سازندگي به مرحله اجرا گذاشته شده اين نهاد تاكنون موفق به آموزش سواد به 10 نفر از افراد بيسواد شهرستان شده است.
 
 
معرفي 11 ميليارد و 500 ميليون ريال طرح اقتصاد مقاومتي به بانك عامل

فرمانده سپاه زرنديه   از معرفي 11 ميليارد و 500 ميليون ريال طرح به منظور دريافت تسهيلات طرح  اقتصاد مقاومتي  به بانك عامل خبر داد.
  مهجوري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: در سه ماهه گذشته 70 نفر از متقاضیان طرح اقتصاد مقاومتی به منظور دریافت تسهیلات بانكی به ارزش 11 میلیارد و 500 ميليون ریال به بانك عامل معرفی شده‌اند.
وي تصريح كرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانك 10 نفر موفق به اخذ تسهيلات به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال شدند.
فرمانده سپاه زرنديه   بيان داشت: يكي از طرح‌هاي معرفي شده به بانك پرورش بز چندقلوزا با توليد روزانه چهار كيلو شير است كه در اين شهرستان موجود بوده و نياز به وارد كردن آن از كشور فرانسه نيست.
اكرمي ادامه داد: يكي ديگر از طرح‌هاي مهم پرورش بوقلمون به تعداد 800 قطعه در منطق خشكه‌رود زرنديه است.
وي در ادامه از آموزش اشتغالزايي به 120 نفر در زمينه‌هاي پرورش بوقلمون، كشت زعفران، پرورش مرغ بومي، توليد انگور و... در سه ماهه گذشته خبر داد.
فرمانده سپاه زرنديه   همچنين از ارائه خدمات مشاوره‌ شغلي به 100 نفر و برگزاري دو كارگاه آموزشي ويژه متقاضيان خبر داد.
به گفته وي ميزان توليدات سه ماهه گذشته طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين شهرستان شامل يك هزار و 500 قطعه بوقلمون، دو هزار قطعه مرغ بومي، 100 قطعه شتر مرغ و 10 كيلو  زعفران مي‌باشد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار