خبرهای داغ:
سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در جمع اعضای کنگره بزرگداشت دفاع مقدس برنامه های ویژه این هفته را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۷۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سرهنگ مهدی طاهر خانی  مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در جلسه هماهنگی که صبح چهارشنبه با حضور اعضای کنگره گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سالن همایش های ساختمان مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شده بود برنامه های ویژه این ایام را تشریح کرد.

مهدی ظاهرخانی اظهار کرد: شعار محوری هفته دفاع مقدس با همدلی و همزبانی ما می توانیم خواهد بود و قشر روحانیت، اصناف و بانوان بسیج  امسال به صورت ویژه برجسته خواهند بود و توجهات ویژه ای را دریافت خواهند کرد.

وی تشریح کرد: برنامه های متنوعی چون برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس و دستاورد های پس از آن با توجه به شرایط منطقه، غبار روبی مزار شهدا، بازدید از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان، شب خاطره، زنگ مقاومت در مدارس برگزار خواهد شد.

طاهرخانی تصریح کرد: نقش قزوین در جنگ و نیز اصناف باید برجسته شود چرا که در طول جنگ از خود گذشتگی های بسیاری صورت گرفته است که شایسته است به سمع و نظر دیگران برسد.

مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس را به تفکیک نام گزاری تشریح کرد و گفت: در این هفته سالگرد عملیات ثامن الائمه ، سالگرد شهادت سردارانی چون فلاحی و ... و همچنین دعای عرفه و ... را داریم که ما را ملزم می‌کند تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر انجام دادن وظایفمان انجام دهیم.

وی به برنامه رژه روز 31 شهریور اشاره و بیان کرد: وظیفه برگزاری و هماهنگی های و رژه 31 شهریور امسال به عهده سپاه است، این مسئله تدابیر ویژه ای را می طلبد و نکته ویژه در این باره این است که امسال در شهرستان ها نیز مراسم رژه را شاهد خواهیم بود.

طاهرخانی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد:  پیش از دو نماز جمعه ای که در این هفته قرار می گیرد فرماندان ضمن حضور مطالبی را در ارتباط با ارزش ها دفاع مقدس ارائه می دهند که به صورت ویژه ای قابل توجه است.

گفتنی است اعضای کنگره بزرگداشت هفته دفاع مقدس  چون سردار میر حیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین،جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر، حجت الاسلام  نعمت اللهی رییس اداره تبلیغات استان و فرماندهان نواحی سپاه استان، اعضای شورای شهر قزوین و سایر اعضا پیشنهادات و برنامه های ویژه خود را در ارتباط با این هفته ارائه دادند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها