خبرهای داغ:
فرماندار قیروکارزین گفت: حضور مردم در انتخابات نماد قدرت کشور و مشارکت مردم در امور و همچنین نشان‌دهنده میزان دل‌بستگی مردم به انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۵۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از قیروکارزین، جلسه شورای اداری بخش افزر قیروکارزین بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار قیروکارزین، بخشدار افزر، رؤسا و مسئولان ادارات، فرمانده انتظامی شهرستان و دهیاران روستاها با هدف بررسی مسائل و مشکلات این بخش برگزار شد.

فرماندار قیروکارزین در سخنان خود در این نشست ابتدا با اشاره به بحث توافق هسته‌ای اظهار داشت: توافق هسته‌ای کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشته که نتیجه تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده و هوشمندی و هدایتگری مقام معظم رهبری بوده است.

اشکان کاظمی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده کشور توانست در برابر 6 کشور زورگو و زیاده‌خواه دنیا با توجه به فشار برخی کشورهای عربی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر کشورهای مذاکره‌کننده به‌تنهایی ایستادگی کند، ادامه داد: عده‌ای از افراد حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور که سودهای کلانی از این تحریم‌ها به جیب می‌زدند و اکنون دستشان کوتاه شده است با جبهه‌گیری و پخش اخبار کذب سعی در آلوده کردن فضا دارند.

وی با اشاره به اینکه خطوط قرمزها و سیاست‌های کلان نظام زیر نظر مقام معظم رهبری قرار دارد تصریح کرد: رهبری هیچ‌گاه آمریکا را کشوری قابل‌ اعتماد نمی‌دانند اما به تیم مذاکره‌کننده که از فرزندان این انقلاب هستند اعتماد داشتند و این تیم با نظارت دقیق مقام معظم رهبری کارها را پیش بردند.

کاظمی تثبیت دستاورد هسته‌ای و خروج از بند ششم سازمان ملل را از نکات برجسته توافق برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید به صحبت کورکورانه عده‌ای از کاسبان تحریم به‌ویژه در فضاهای مجازی گوش داد چراکه بسیاری از این اخبار کذب بوده و اگر ما در این توافق به تمام خواسته‌های خود نرسیدیم این 6 کشور نیز به تمام خواسته‌هایشان نرسیده‌اند.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به بصیرت، آگاهی به امور روز و تسلط رهبری در مسائل کلان کشور بیان داشت: حضور مردم در انتخابات نماد قدرت کشور و مشارکت مردم در امور کشور و همچنین نشان‌دهنده میزان دل‌بستگی مردم به انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه نباید برای رسیدن به موقعیت و مقام، خود را به افراد خاصی متصل کرده و آخرت خود را بفروشیم ادامه داد: متصدیان انتخابات نباید از کاندیدای خاصی جانب‌داری کنند حتی اگر آن کاندیدا فردی باسابقه باشد.

فرماندار قیروکارزین در پایان با اشاره به کاهش سهم این شهرستان از اعتبارات دو درصد نفت و گاز تصریح کرد: مقدار کاهش این اعتبارات در این شهرستان از میانگین استانی کمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها