خبرهای داغ:
نماینده شرکت نگار نصر خراسان جنوبی با بیان اینکه افزایش سطح تولیدات بومی و محلی هدف اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان در سطح استان نهاد اقتصاد مقاومتی ایجاد کردیم.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۵۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد پور صبح امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه زنان در خصوص فعالیت های این شرکت اظهار کرد: شرکت کار آفرینی نگارنصر با ایجاد اشتغال پایدار برای بسیجیان خواهر و برادر در حال حاضر اقدام به ارائه خدمات مثل تسهیلات، مشاوره عمومی و تخصصی اشتغال، برگزاری همایش کار آفرینی و اشتغال و ارائه کار جدید برای جوانان کرده است.  

وی با بیان اینکه هدف شرکت نگار نصر اشتغال زایی و کارآفرینی است عنوان کرد: در حال حاضر در استان شرکت نگار نصر نمایندگی های فعال دارد و در سطح شهرستان ها بسیج سازندگی مسئول پیگیری و دنبال کردن فعالیت های این شرکت است.

نماینده شرکت نگارنصر استان افزود: در مجموعه شرکت نگار نصر معاونت های مختلفی اعم از اداری و پشتیبانی در حال فعالیت اند که اهم فعالیت های آنها توانمند سازی و اشتغال زایی است.

محمد پور با بیان اینکه در شرکت نگار نصر بانک اطلاعاتی فعال است که در سه بخش فرصت ها و ظرفیت ها در استان، کارجویانی که مشکل اقتصاد دارند و کار آفرینان برتر و نمونه به ارائه خدمات می پردازد.

وی اظهار کرد: هر فردی از بسیجیان که متقاضی ایجاد شغلی باشد؛ شرکت نگار نصر هم در این زمینه آنها را راهنمایی و مشاوره می دهد و هم در صورت تایید شرکت به آنها تسهیلات لازم برای ایجاد کسب و کار جدید می دهد.

وی ادامه داد: برخی از بسیجیان فاقد تخصصص اند که شرکت برای آنها دوره برگزار می کند و به طور رایگان آموزش می بینند.

نماینده شرکت نگارنصر خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی در 4 حوزه خود اشتغالی، مشاغل خانگی، تعاونی ها و کارآفرینی و پرداخت ها در قالب تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی است و در حال حاضر تسهیلات عقود اسلامی را با کارمزد 16 درصد می پردازیم.

محمد پور گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و اهمیت اقتصاد مقاومتی، برای حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان در سطح استان نهاد اقتصاد مقاومتی ایجاد کردیم که با نظارت سردار نظری در 12 عرصه در حوزه اقتصاد در زمینه کشاورزی و دامی فعالیت می کنند.

ویبا اشاره به اینکه افزایش سطح تولیدات بومی و محلی هدف اقتصاد مقاومتی است،افزود:تاسیس گلخانه ها از جمله فعالیتهایی است که در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است.در حوزه های مختلف ایجاد اشتغال داشتیم و حتی در زمینه صنایع دستی استان صادرات داشتیم.

نماینده شرکت نگارنصر گفت: بحث فروش محصولات هم از وظایف شرکت نگار نصر است و برای فروش محصولات بازار فروش را برای متقاضیان پیدا می کنیم.

محمد پور اظهارداشت: در بخش توانمندسازی مشاغل خانگی در سال 93 ، یک هزار و 703 نفر را تحت پوشش قرار دادیم و دو میلیارد و 605 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی به سایر فعالیت های شرکت نگارنصر در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: همایش های کارآفرینی با برگزاری20همایش و حضور 3 هزار و 170نفر، تشکیل تعاونی ها با شرکت 5 هزار و 550 نفر و به تعاونی ها تا سقف 140میلیون اعتبار می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها