حجت الاسلام سید احمد رسولی گفت: عزّت، افتخار، امنیت، اقتدارو این پیشرفت به پاس برخورداری از این روح بلند و این ایثارگری و رشادتها و اخلاص ها و پاکی های شهدا و نتیجه زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۴۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم ، شهید علی حسنی گفت : امروز ان‌شاء‌الله همه‌ی مسئولین این نظام مقدس بدانند که، بر سر سفره شهدا نشسته اند. همه‌ی مردم و جوانان عزیز بدانند که سر سفره شهدا و امام و اهل‌بیت (ع) نشسته‌اند، همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم.
اتحاد رمز پیروزی امت اسلام / عزّت، امنیت، اقتدار و پیشرفت کشورمان به پاس برخورداری از ایثارگری و رشادتهای شهیدان است
وی با اشاره به عزت ایران اسلامی در جهان ادامه داد: این عزّت، این افتخار، این امنیت، این اقتدار و این پیشرفت به پاس برخورداری از این روح بلند و این ایثارگری و رشادتها و اخلاص ها و پاکی های شهدا و نتیجه زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست ، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند :هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ اتحاد را رمز پیروزی امت اسلام دانست و افزود : جهان اسلام باید به خود بیاید و ملت های مسلمان باهم متحد شوند تا بتوانند، دشمنان را به خاک ذلت بکشانند .
حجت الاسلام رسولی با اشاره به حضور پرشور و شعارهای حماسی مردم عنوان کرد: انقلاب اسلامی از اساس با نظام سلطه و استکبار مخالف است و شعار و اصول انقلاب تا ابد با مواضع استکبار و نظام سلطه ناسازگاری دارد و ایستادگی و استقامت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی و دشمنان اسلام از مهم‌ترین و بهترین دست‌آوردهای انقلاب است که باید همچون گذشته حفظ شود.
ارسال نظرات