خبرهای داغ:
سخنراني فرمانده سپاه نقده در جمع بسيجيان شركت كننده در دوره آموزش تكميلي بسيج گفت: شما بسیجیان با روحیه عالی و بسیجی وار خود کلید طلایی حل مشکلات جامعه هستید.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۲۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ امیر اکبری در جمع بسیجیان اظهار کرد: شما بسیجیان با روحیه عالی و بسیجی وار خود کلید طلایی حل مشکلات جامعه هستید، شما شهیدان زنده و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

فرمانده سپاه نقده گفت: دفاع مقدس لوح زرینی از تاریخ با برکت انقلاب بوده و هست که باید از گنجینه این دوران به خوبی استفاده شود.

وی اظهار نمودند: بدون شک خداوند متعال توجه و عنایت ویژه ای به شهدا داشته است همان هایی که حضرت امام (ره) گفت، به دست و بازوی آنان بوسه میزنم و به این بوسه افتخار می کنم.

اکبری افزود: امام به معنای واقعی ولایت است و ولایت یعنی رضای خداوند و چون رزمندگان ما ولایی بودند و ولایت از آنها راضی بودند نشان دهنده آن است که خدای متعال نیز از آنها رضایت داشته است.

وی ادامه داد: همانگونه که بر همگان آشکار است دفاع مقدس لوح زرینی از تاریخ با برکت انقلاب بوده و هست و برهه ای از زمان که در آن انسانهایی برگزیده شدند و به پیکار با دشمن شتافتند اما تنها برخی از آنان توفیق داشتند تا به دعوت الهی لبیک بگویند و در یک جهاد بزرگ سرباز خداوند شوند.

فرمانده سپاه نقده خاطر نشان کرد: از این رو طرح های مختلفی برنامه ریزی و به اجرا گذاشته شد اما آن نتایجی که مورد انتظار بود گرفته نشد به همین دلیل پس از شکل گیری سپاه های شهرستانی به دستور فرماندهی کل سپاه فرمان تشکیل گردان هایی تحت نام گردان های امام حسین (ع) در سراسر کشور صادر شد که هم اکنون نیز 2 گردان امام حسین (ع) در شهرستان نقده تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند که در حال حاضر هم نام شما در زمره سربازان ولایت نوشته شده و بحمدالله همگی آماده دفاع از آرمان های امام و انقلاب و دفاع از مرز و بوم کشور هستید.

سرهنگ امیر اکبری در پایان سخنان خود 2 وظیفه مهم بسیجیان گردان امام حسین (ع) را آماده و محیا بودن و تلاش در حفظ انسجام گردان و رعایت نظم و انظباط در صحنه نبرد که سفارش ائمه بزرگوار نیز بوده دانست و اضافه کرد: شما سربازانی هستید که از انقلاب دفاع می کنید اما نامحسوس و این است که دشمن را غافلگیر و ناتوان کرده است.

ارسال نظرات