مسئول بسیج سازندگی سپاه بوکان در دیدار با خانواده های بی سرپرست:
مسئول بسیج سازندگی سپاه بوکان در دیدار با خانواده های بی سرپرست گفت: حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات از رویکردهای اصلی بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۲۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
سرهنگ پاسدار محرم دامنی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، گفت: بسیج سازندگی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم وانجام فعالیت های عمرانی با نیروی کار آمد وهزینه کمتر و فعالیت های خدماتی جهت قشر محروم جامعه وبالاخص جامعه روستایی مشغول فعالیت است.

وی گفت: این نهاد مقدس توانمندسازی محرومان را در دستور کار خود دارد و حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات از رویکردهای بسیج سازندگی است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه بوکان اظهار كرد: به 40 نفر از بيماران صعب العلاج و زنان بی سرپرست شهرستان جمعا مبلغ 90 ميليون ريال كمك هزينه درماني پرداخت شده است.

سرهنگ دامنی در اين خصوص گفت: تلاش مي كنيم تا اين كمك ها تدوام داشته باشد و روزي برسد كه اين خانواده ها استقلال مالي خود را بدست آورند.

وی تصریح کرد: همچنين بسيج سازندگي براي نخستين بار در سال جاري به صورت مستقيم اقدام به شناسايي اين افراد و كمك به آنها كرده است.

دامنی با اشاره به ورود بسیج سازندگی در خدمت رسانی به بیماران صعب العلاج خاطر نشان کرد: سپاه در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده است و این سپاه مردمی زیر نظر امام راحل شکل گرفت و در کنار تمام مسئولیت‌هایی که به آن واگذار شده به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد.

ارسال نظرات