فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دانش آموزان باید در مقابله با این جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هوشیار و آگاه بوده و خود را به سلاح علم و ایمان و فرهنگ ناب اسلامی مسلح کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، ابهت غرب و شرق را شکست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، گفتمان جدیدی مبتنی بر گفتمان مقاومت و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) را به دنیا معرفی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده است، افزود: دشمن امروز می خواهد با جنگ نرم به اهداف خود دست یابد و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید در مقابله با این جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هوشیار و آگاه بوده و خود را به سلاح علم و ایمان و فرهنگ ناب اسلامی مسلح کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از قدرت مقاومت، تفکر و استقلال خواهی ایران اسلامی در هراس هستند، گفت: امروز قدرت مقاومت ایران اسلامی، پایه های استکبار را در هم شکسته و آنها را به لرزه انداخته است و لذا می خواهند تا با روش های مختلف مانع از گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار در دنیا شوند.

سرهنگ مولودی با تاکید بر اینکه دانش آموزان نباید شیفته فرهنگ های بیگانه شوند، تصریح کرد: ما نشان داده ایم که می توانیم و در این راه نیز خودباوری راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همین خودباوری نیز کشور ما را بیمه کرده است، اظهار کرد: ما هر جا روی پای خودایستاده ایم و مقاومت کرده ایم، پیروز بوده ایم و اکنون نیز باید با خودباوری در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال وابسته کردن کشورها به خودشان هستند، افزود: استقلال خواهی، تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا و حمایت از مستعضفین عالم استراتژی ما در دنیاست که ابهت دشمنان را شکسته است.

ارسال نظرات