مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از کسب مقام سوم کشوری در رشته زیست توسط دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۰۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهراب کیانی امشب در نشست با خبرنگاران در بوشهر، گفت: تیم زیست دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) دشتستان در هشتمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا موفق به کسب مقام سوم در رشته زیست شدند.

کیانی افزود: لیگ علمی بین‌المللی پیشگامان ایران اسلامی(پایا) لیگی است که در آن دانش‌آموزان علاوه بر ارتقای سطح علمی، مهارت‌های اجتماعی زمینه‌های کارگروهی را فرا می‌گیرند.

وی افزود: دانش‌آموزان زهرا عباس‌زاده، ملیکا شفیعی، رعنا بحرانی، فاطمه مقدم و مرجان مرادی اعضای تیم زیست حوزه زینب کبری(س) هستند که پس از حضور در مراحل شهرستانی و استانی جهت شرکت در هشتمین مرحله مسابقات پایا در سطح کشوری که از تاریخ ششم مردادماه برگزار شد به تهران اعزام شدند.

کیانی در ادامه گفت: امروز سازمان بسیج دانش‌آموزی علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در بعد علمی نیز با برگزاری برنامه‌هایی چون لیگ‌های علمی، طرح آیه‌های تمدن و ... می‌کوشد تا دانش‌آموزان بسیجی در این عرصه نیز همچون عرصه‌های دیگر پیشتاز باشند.

وی در پایان این موفقیت را به دانش‌آموزان عضو تیم زیست و همچنین سرکار خانم حوراسفند فرمانده حوزه زینب کبری(س) دشتستان تبریک گفت.

لازم به ذکر است تیم‌های حوزه زینب کبری (س) دشتستان در رشته زیست و حوزه فاطمه زهرا(س) در رشته فیزیک به عنوان منتخبین مرحله استانی در هشتمین مرحله مسابقات بین‌المللی پایا شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات