خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با مهم دانستن برگزاری هر چه با شکوه تر و با محتواتر هفته دفاع مقدس بر بزرگداشت یاد شهدای از جان گذشته ایران اسلامی به عنوان پشتوانه انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۵۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ایوب رحیمی مفرد در نشستی که صبح امروز در سالن همایش های ساختمان مدیریت بحران استانداری قزوین به منظور هماهنگی های برگزاری هفته دفاع مقدس توسط کنگره  با حضور مسئولین و برگزار کنندگان گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: به روشنی برای همگان مشخص است آنچه امروز به نام عزت، سربلندی و افتخار در ایران مطرح است دستاورد خون شهیدان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: جسارتی که ما امروز داریم و به وضوح از معدود کشور های حمایت کننده مظلومان هستیم از محل همین خون ها بر می‌آید؛ بدیهی است در برابر این خون ها وظیفه سنگینی بر دوش داریم، خصوصا شهدای گمنام که نشان خود را نیز فدا کرده اند و امیدواریم طوری عمل نکنیم که شرمنده این خونها باشیم.

رحیمی با اشاره به نگرش آگاهی های نسل های پیشین نسبت به واقعیت های جنگ اذعان کرد: نسل ما جنگ را دید و جنگید و با آن روبه رو شد، زندگی خود را با این مفاهیم ساخت و انقلاب را تا به این لحظه همراه بوده است، عمل ما در برنامه هایی مانند بزرگداشت هفته دفاع  مقدس باید به نحوی باشد که بتواند این مفاهیم بلند را به نسل بعدی انتقال دهد.

وی افزود: مهمترین رویکرد ما باید در انتقال مفاهیم جلوه گر باشد و بیشترین تلاش خود را نسبت به این مسئله معطوف کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: برنامه هایی که درسالهای گذشته در هفته دفاع مقدس برگزار شده اند و امسال نیز مانند سالهای پیشین برگزار می شوند دارای ارزش هستند به ویژه سرکشی خانواده ها شهدا که امر بسیار پسندیده ای است.

وی با تقدیر از تلاش های چشمگیر نیروهای مسلح در هر چه  پر بار تر بودن برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: نیرو های مسلح در برپایی برنامه ها به معنا واقعی سنگ تمام گذاشته اند اما حضور سایر سازمان و ارگان ها بسیار ضروری است.

رحیمی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برنامه ها و یادمان های دفاع مقدس نباید تنها به این هفته ختم شود و فعالیت های فرهنگی در این زمینه توسط تمامی نهاد ها باید پیوسته ادامه داشته باشد.

 1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها