الهی‌تبار در نشست منطقه‌ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور در همدان مطرح کرد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بر ضرورت ارتقای سطح دانش سازمانی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در موضوعات اجتماعی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۴۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین نشست منطقه‌ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور و دومین نشست مشترک مسئولان امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با مدیران دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌های کشور با حضور مرتضی میرباقری، قائم مقام وزیر کشور به میزبانی همدان در حال برگزاری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این باره اظهار داشت: در این نشست منطقه‌ای و تخصصی که در روزهای 14 و 15 مرداد ماه جاری به میزبانی همدان در حال برگزاری است، فرمانداران 6 استان خوزستان، ایلام، مرکزی، کرمانشاه، لرستان و همدان و همچنین مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌های سراسر کشور حضور دارند.

محمدابراهیم الهی‌تبار با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح دانش سازمانی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در موضوعات اجتماعی، اهداف برگزاری این نشست را تقویت رویکرد توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف اجتماعی و افزایش میزان اثر بخشی نقش مشارکت‌های نهادمند اجتماعی در کشور برشمرد.

وی همچنین بازنمایی و رصد وضعیت اجتماعی کشور همراه با استانداردسازی فرآیندهای مدیریت مشارکت‌های نهادمند اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد را از دیگر اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: در این همایش دو روزه مدیران کل سازمان‌های بهزیستی، محیط زیست، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و صنایع دستی از شش استان غرب کشور حضور یافته و تبادل نظر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهمان ویژه این نشست‌های اجتماعی و فرهنگی قائم مقام وزیر کشور است، گفت: در این همایش علاوه بر بررسی و رصد وضعیت اجتماعی، راه‌های ارتقای سطح سرمایه اجتماعی، نهادمند کردن مشارکت‌های مردمی و ابعاد لایحه قانون سازمان‌های مردم نهاد نیز تشریح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات