خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم ولایت مدار شهرستان نهاوند تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۴۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و ما نیز باید با پیروی از آرمان‌ها و وصایای این عزیزان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم نهاوند در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا بار دیگر نشان می‌دهد که مردم مومن نهاوند همیشه نسبت به شهدا و ارزش‌های آن‌ها وفادار می‌مانند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: پیکر پاک و مطهر 8 شهید گمنام روز یکشنبه 18 مردادماه وارد شهرستان نهاوند می‌شود و بر روی دستان مردم ولایت مدار نهاوند تشییع خواهد شد.

وی گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام صبح یک‌شنبه از شهرستان تویسرکان وارد شهر فیروزان نهاوند می‌شود و از ساعت 9:30 بر روی دستان مردم ولایتمدار فیروزان تشییع می‌شود.

کریمی عنوان کرد: پس از پایان مراسم تشییع شهدا در شهر فیروزان پیکر مطهر شهدا به شهرستان نهاوند منتقل می‌شود و از ساعت 10:30 صبح یک‌شنبه مردم شهیدپرور نهاوند میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

وی بیان داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع جلساتی با دستگاه‌های مختلف برگزارشده است و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و ازلحاظ برنامه‌ریزی مشکلی نداریم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: با هماهنگی با پایگاه‌های بسیج روستایی که در مسیر ورود شهدا به نهاوند قرار دارند مردم این روستاها نیز به استقبال پیکر پاک شهدا در طول مسیر می‌پردازند.

وی گفت: در طول مسیر نیروهای پاسدار و بسیجی با همکاری مردم مراسم را به نحو شایسته‌ای که در شأن شهدا باشد مدیریت خواهند کرد.

کریمی در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از پایان استقبال در ساعت 14 بعدازظهر پیکر مطهر شهدا از نهاوند عبور می‌کند و از شهر سامن وارد شهرستان ملایر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات