دانش آموزان بسیجی اردکانی در کنکور سراسری خوش درخشیدند

امسال نیز دانش آموزان بسیجی دیار علم و ادب با یاری و استعانت از خداوند منان و تکیه بر استعدادهای برتر خویش و استفاده از علم و نبوغ دبیران و برنامه ریزی خوب مدیران و کادر اجرایی مدارس توانستند با رشد کمّی و کیفی خوبی بر تارک آسمان علم و ادب بدرخشند.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۳۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، رشد کمّی 30 درصدی رتبه های زیر هزار و رشد قابل ملاحظه‌ی رتبه های زیر 100 در منطقه ( 2 ) در مقایسه با سال قبل و کسب رتبه 3 شاهد و 28 کشوری و کسب رتبه زیز هزار توسط 8 نفر از دانش آموزان یک کلاس 17 نفره، همه و همه نشان از استعداد کویری و بی بدیل دانش آموزان و سخت‌کوشی مدیران و دبیران شهرمان دارد.

این موفقیت بزرگ با قبولی و کسب نزدیک به 65 درصد کرسی های مدارس استعداد درخشان و مدارس نمونه مقارن گشته است که نشان‌دهنده برداشتن گام های بلند و استوار دانش آموزان شهرمان به سوی قله های موفقیت می‌باشد.

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء شهرستان اردکان این موفقیت بزرگ را به دانش آموزان ، خانواده و دبیران گرامی آن ها، مردم خوب و مسئولین شهرستان به ویژه کارکنان و فرهنگیان زحمت کش اداره آموزش و پرورش شهرمان تبریک گفته ،‌ از خداوند منان استمرار این موفقیت ها را خواستار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار