مسابقات دوومیدانی بانوان دردومین دوره المپیاد ورزشی محلات با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۳۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات دوومیدانی بانوان دردومین دوره المپیاد ورزشی محلات با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد. 

در دومین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی محلات که به میزبانی سازمان فرهنگی ،ورزشی شهرداری یزد و همکاری هیات دوومیدانی یزد برگزار گردید، 69 بانوی ورزشکار در شش ماده دوومیدانی در 2گروه جوانان و بزرگسالان در پیست مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از پیکارها در بخش جوانان  در ماده دو 100متر سرعت فرنوش آقایی قهرمان ، ساناز امیری نائب قهرمان و یگانه میرحسینی سوم شد. در ماده 400متر مریم کاظمی بر سکوی نخست ایستاد، شیرین اخوان و الهام سرکار دوم وسوم شدند.

زهرا رضا زاده ، فاطمه کارگر و روشنک آقایی در دو 1500متر عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فاطمه خباز زاده در پرتاب وزنه اول شد ، فاطمه رفاهی مقدم به مقام دوم رسید و بتول دهقانی به عنوان سومی بسنده نمود.

در رشته پرتاب توپ فاطمه رفاهی مقدم به مدال طلا رسید، صدیقه مزیدی و بتول دهقانی به ترتیب مدال های نقره وبرنز رابه گردن آویختند.

در پرش طول فرنوش آقایی ، یگانه میر حسینی و یاسمن معاون به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند..

در ادامه این مسابقات و در گروه بانوان بزرگسال صفیه دستجردی در دو 100متر قهرمان شد، فاطمه چاه متکی مقام اول دو 400متر راکسب و سمیرا کرد علی در رقابت دو 800متر زودتر از دیگران از خط پایان گذشت.

همچنین در پرتاب وزنه نیز فائزه پور مسجدی به مدال طلا رسید، نرگس دهقان در پرش طول بر سکوی نخست ایستاد و زینب آزادیان مقام اول پرتاب توپ را به خود اختصاص داد.


ارسال نظرات