به گزارش مدیریت ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت :
محمدحسین نیرومند به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۰۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای انتقلاب و دفاع مقدس با حضور مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت و جمعی از مدیران این بنیاد در محل سالن جلسات کوثر این بنیاد برگزار شد .

در این جلسه جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت، با اشاره به اینکه این آمدن ها و رفتن ها امری طبیعی است که برای هر مسئولی وجود دارد، بیان کرد: مهم این است که یک مسئول چقدر منشاء اثر و خدمت خالصانه بوده باشد. هر تغییری باری از دوش مسئولی برداشته و بر دوش فرد جدید می گذارد که برای هر دو جای شکر دارد، یکی از بار سنگین مسئولیت سبک و دیگری توفیق خدمت پیدا می کند.

جواد جباری ضمن تقدیر از یک دهه زحمات محمدرضا شرف الدین در سمت مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: امیدواریم زحمات این مدیر پر تلاش فرهنگی مقبول درگاه خداوند باشد .

وی همچنین افزود: جناب آقای نیرومند از نیروهای متعهد، متدین و ولایی نظام است که امیدواریم در این مسئولیت مهم فرهنگی و با کمک کلیه دوستان در انجمن سینمایی بتوانند از پس این وظیفه خطیر به خوبی در آیند .

جباری همچنین درباره وظایف مدیریت جدید گفت: امیدواریم بیش از پیش شاهد هم افزایی ها باشیم و در حوزه تولید بتوانیم تحولی در این عرصه که مورد توقع و انتظارجمع کثیری از جامعه سینمایی کشور است شاهد باشیم، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید برای بررسی سوژه های مقاومت از طرح تا تولید برنامه داشته باشد، توجه به سینماگران جوان و متعهد و انقلابی و استفاده از پیشکسوتان در تربیت نسل جوان می بایست در دستور کار انجمن قرار بگیرد. تعامل با مجموعه های دغدغه مند در حوزه انقلاب و دفاع مقدس باید سر لوحه مدیریت جدید انجمن قرار بگیرد. همچنین ایجاد تحرک و نشاط بیش از پیش در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می بایست نهادینه شود .

وی ادامه داد: جشنواره مقاومت امیدهای زیادی در داخل و خارج از کشور در حوزه فیلم مقاومت ایجاد کرده است و امیدواریم در سال ۹۵ با توجه به مدیریت جدید شاهد گام های رو به جلویی در این عرصه باشیم .

جباری توفیق سلامتی و موفقیت برای آقای شرف الدین از خداوند متعال خواستار  و برای آقای نیرومند در پست جدید آرزوی موفقیت کرد .

سپس محمد رضا شرف الدین ضمن تشکر از مدیران قبلی و فعلی بنیاد فرهنگی روایت گفت: در این انجمن به دنبال رد پای دوستان شهیدم بودم و افتخارم این است که گرد خاک های رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله بر دوشم نشسته است.خوشحالم که آقای نیرومند در انجمن سینمای انقلاب و دفاع قدس مشغول فعالیت شد و خالصانه حاضرم هر کمکی از دستم برآید انجام دهم .

محمد حسین نیرومند مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز ضمن تشکر گفت: فهرست بلند و انتظارات مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت کار را بسیار سخت می کند. ژانر سینمای دفاع مقدس مورد نظر رهبر انقلاب است و باید به سینمای تراز انقلاب اسلامی برسیم تا مطلوب نظر رهبری تامین شود .نمی شود از سینمای ایران گفت و از سینمای دفاع مقدس نگفت، انجمن باید جایی برای عملیاتی شدن تئوری های شهید آوینی باشد. این انتظار را داریم که ریاست محترم بنیاد فرهنگی روایت تمام قد از انجمن و ما حمایت کند .

از جمله مسئولیت های محمدحسین نیرومند می توان به موارد زیر اشاره کرد: سردبیر و مدیر مسئول سابق کیهان کاریکاتور، دبیر دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران دوره اول و سوم، مدیر سابق گروه جوان و طرح و برنامه شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سرپرست سابق دفتر ظنز، مرکز هنرهای تجسمی و معاونت سینمایی حوزه هنری، عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، دبیر سابق شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم

ارسال نظرات