سرهنگ اکبرزاده در جشنواره مالک اشتر ابرکوه: حضور نیروهای بسیجی در گردانهای عاشورا، الزهراء و گردانهای بیت المقدس تضمین کننده نظم و امنیت جامعه است و باید قدردان آن باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این مراسم حجت الاسلام فتاحی سرمربی شجره طیبه صالحین ابرکوه ضمن تقدیر از تلاشهای سرگروهین و مربیان طرح صالحین به وضعیت کنونی فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن با برنامه ریزی سعی در رسوب و تخریب فرهنگ جامعه اسلامی دارد.

وی با اشاره به اسلام آمریکائی گفت: آنها با حفظ ظاهر دین و با دستکاری و تغییر ارزشها، سعی در القای تفکرات خود به اقشار مردم دارند.

سرمربی حلقه های صالحین افزود: دشمنان گاهی با پرورش یک شصیت و تبلیغات و بزرگنمایی از طریق آن فرد برای مردم و جامعه اسلامی و جمهوری اسلامی گرفتاری و مشکل ایجاد می کنند.

فتاحی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی با ابزارهای خود سعی در گسترش فرهنگ مادی و دنیوی و اشرافی گری و تضعیف روحیه ایثار،مقاومت حق محوری و ظلم ستیزی دارند و ما باید با استفاده از موقعیت بسیار خوب و سازنده حلقات صالحین به مقابله با این تهدید نرم دشمن برویم .

در ادامه مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام فتاحی و مربیان صاحین و سرگروهین گفت: جشنواره های مالک اشتر برای شناسایی و تربیت مالک ها و عمارها برای انقلاب است تا ان شاء الله انقلاب با نیروهای تربیت شده نخبه و بابصیرت و توانمند و شایسته، حالت پیش برندگی و پیش روندگی خود حتی بیشتر از گذشته به پیش رود.

سرهنگ اکبرزاده خاطرنشان کرد: حضور نیروهای بسیجی در گردانهای عاشورا، الزهراء و گردانهای بیت المقدس تضمین کننده نظم و امنیت جامعه است و باید قدردان آن باشیم.

در پایان از رده های برتر سال93 شامل فرماندهان پایگاه، فرماندهان حوزه و فرمانده گردان بیت المقدس و همچنین دانش آموزان برتر کنکور سراسری94 شهرستان ابرکوه که حائز رتبه زیر 1000 شده بودند با لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات