در راستای هماهنگی فعالیت ها و اقدامات فرهنگی جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۵۱۳۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خبرنگار حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء ناحیه اردکان؛ در این جلسه که به منظور اجرای بهینه فعالیت های فرهنگی و تربیتی و در راستای موضوع امر به معروف و نهی از منکر درسال تحصیلی آینده در مدارس برگزار گردید .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء ناحیه اردکان در این جلسه به تشریح برنامه های این حوزه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سال تحصیلی آینده پرداخت .

محمد فتاحی، از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان خواست تا نهایت همت و تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه امر به معروف و نهی از منکر بکار گیرند .

 از موضوعات دیگری که در این جلسه  توسط فرمانده حوزه و مربی امر به معروف و نهی از منکر حوزه  با دانش آموزان بحث و تبادل نظر گردید، موضوع معروف ترک شده و منکرات رایج شده در بین دانش آموزان بود .

در این جلسه ، هر یک از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص پرداختند .

 

ارسال نظرات