مراسم بزرگداشت شهدای 23 تیر سال 58 و روز شهرستان مریوان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۲۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم بزرگداشت شهدای 23 تیر سال 58 و روز شهرستان مریوان با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کردستان، فرماندار شهرستان مریوان، فرمانده سپاه مریوان و مسئولین ادارات شهرستان مریوان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

سردار محمد حسین رجبی در این مراسم اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم. شهدای 23 تیر مریوان و دیگر شهدای این شهرستان و استان کردستان کسانی بودند که از امنیت و آسایش خود گذشتند تا امروز امنیت منطقه و ایران اسلامی را رقم بزنند، این رشادت ها را نباید لحظه‌ای فراموش کنیم که همه آنچه داریم به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده و قدرشناسی از شهدا کمترین وظیفه ماست.

وی با اشاره به دوران سخت پس از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در کردستان، افزود: این استان شهدای مظلوم فراوانی از اقشار مختلف دارد که نمونه آنها شهیدانی از شهرستان مریوان است که باید همگی ما قدردان آنها باشیم.

وی افزود: شهدای 23 تیر 1358 تاریخ مریوان و کردستان را ساختند و برای همیشه ماندگار شدند. وی بانیان امنیت کشور را شهدای این انقلاب دانست و با اشاره به وصیت نامه شهدا، گفت: شهدا همواره ملت را به مسیر وحدت و یکپارچگی فرا می خوانند و مقابله با دشمنان اسلام و استکبار جهانی را خواهان بودند.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به حضور تکفیرها در کشورهای منطقه، گفت: امنیت خریدنی نیست چرا که کشورهای ناامن منطقه آن را پیشاپیش می خریدند و این ایستادگی ملت ایران و پاسداری از خون شهدا بود که امنیت را برای ایران اسلامی رقم زد.

سردا رجبی با اشاره به اقدامات وحشیانه صهیونیست های غاصب در کودک سوزی فلسطینیان گفت: باید مسلمین در مقابل این اقدامات وحشیانه سکوت نکنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه داعش سربازان حقله به گوش و مزدوران استکبار هستند، گفت: اتاق فکر و دستور دهنده و راهنمای آنها در منطقه اسرائیلی ها هستند و به تمام معنا از آنها پشتیبانی مالی و تسلیحاتی می کنند.

رجبی ادامه داد: روحانیون در فضای بوجود آمده منطقه فرماندهان عرصه روشنگری جامعه هستند. وی با بیان اینکه باید روحانیون در رأس امور در عرصه مبارزه با تکفیری ها و تفکرات ضد دینی به تبیین و روشنگری جامعه اقدام کنند در این برهه از زمان ضرورت دارد که روحانیون و اهل علم و تفکر در مقابل تفکرات ضد دینی و استکباری ایستادگی کنند.



ارسال نظرات