خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی یک روزه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال احیای روحیه جهادی و بسیج سازندگی در کشور است.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۳۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، آقای عباسپور نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی یک روزه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به فعالیت های گسترده و عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت بزرگی در جهت شکوفایی انقلاب اسلامی دارد که از ابتدا تا کنون شاهد این فعالیت های عظیم و گسترده هستیم.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به فکر احیای روحیه جهادی و سازندگی، که در اوایل انقلاب وجود داشت، است.

عباسپور یادآور شد: وقتی بسیجیان را در حال انجام اردوهای جهادی مشاهده کردم یاد و خاطره روزه های آغازین انقلاب افتادم که روحیه جهادی و اعتقادی بسیجیان در آن دوره شور و حال خاصی داشت و امروز این خاطرات برای بنده احیاء شد و این نسل جوان هم همان مسیر را طی می کند.

نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانش آموزان، دانشجویان و جوانان در قالب بسیج سازندگی و به صورت گروهی و دسته جمعی در روستاها و مناطق محروم حاضر می شوند و در فعالیت های کشاورزی و عمرانی و آبادانی به روستائیان کمک می کنند.

وی تأکید کرد: امروز این بسیجیان با روحیه بسیجی بالا و در اوج اخلاص و  با ولایت پذیری فعالیت در این اردوهای جهادی هستند که بدون ریا و تکلف در هوای گرم تابستان در این بیابان مشغول پاکسازی محیط زیست استان قزوین هستند تا کمکی به داشتن محیط زیست سالم و هوایی پاک کرده باشند.

عباسپور در پایان ابراز کرد: این بسیجیان همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که مشکلی هم در جامعه به وجود آید، اولین کسانی هستند که با تبعیت از مقام معظم رهبری پا در همه عرصه ها خواند گذاشت.

گفتنی است: اردوهای جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور بسیجیان شهرهای اقبالیه، محمود آباد نمونه، ناصر آباد و نظام آباد به منظور پاکسازی محیط زیست اطراف منطقه پسماند نصر محمد آباد بوئین زهرا در حال برگزاری است.

 

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها