خبرهای داغ:
امروز تعدادی از خبرنگاران و عکاسان از بیرجند راهی مناطق محروم شدند، تا شاید بتوانند گوشه ای از همت و تلاش جهادگران را با زبان قلم و دوربین منعکس کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۳۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، از آغاز سال 94 مسئولین بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی برای اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار استان در تابستان سال جاری برنامه ریزی کردند.

ثبت نام از جهادگران دانشجو مرحله نخست این طرح است و در آن افرادی که تا به حال چندین بار طعم شیرین کار جهادی و حضور در جمع جهادگران و محرومین را چشیده اند، دیگران را نیز به برداشتن قدم در این راه تشویق می کنند و دانشجویان علاقه مند در تلاشند که در این معرکه از یکدیگر سبقت بگیرند.

تا امروز گروه های جهادی از دانشگاه های مختلف و از همه شهرستان های استان به مناطق محروم برای خدمت رسانی بی مزد و منت اعزام شده اند.

بله! کار جهادی با دستان خالی اما با اخلاص، تلاش، پشتکار و با اراده هایی که زبان انسان از وصف آن قاصر است؛ جای تامل فراوان دارد.

جهادگران، رضا و خوشنودی خداوند، خودسازی، کمک به محرومین را سرلوحه عمل خویش قرار می دهند.

مسئولین اردوهای جهادی فرهنگ سازی در عرصه کار و تلاش جهادی، گفتمان سازی در مباحث اقتصادی و جریان سازی در دانشگاه ها برای استفاده از توانایی در خدمت به محرومین، مطالبه گری و شناسایی مشکلات و معضلات مناطق محروم را از اهداف اردوهای جهادی می دانند.

صبح امروز علی جنت آبادی خبرنگار و عکاس افتخاری بسیج نیز به همراه جمع دیگری از خبرنگاران استان راهی روستاهای محروم قاین و زیرکوه شدند؛ تا بلکه بتوانند با قلم و دوربین خود تنها گوشه ای از همت جهادگران را در مناطق محروم و هم چنین مشکلات مردم آن مناطق را بیان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها