نماز جمعه سنگری علیه دشمن و همیشه باید سعی کرد که این سنگرها تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت السلام لروند امام جمعه شهرستان در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان گفت نماز جمعه یک سنگر است همه ما باید تلاش کنیم این سنگر تقویت شود ، الحمدالله استقبال از نماز جمعه نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است.

وی اظهار کرد : همه باید تلاش کنیم تا مسجد جامع شهرستان زودتر ساخته شود و وضعیت نماز جمعه سامان پیدا کند و انشالله رونق بیشتر پیدا کند در حال حاضر استقبال از نماز جمعه طوری است که مردم با پهن کردن فرش در کوچه های اطراف مسجد به اقامه نماز می پردازند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به طرح مشکلات شهرستان در خطبه های نماز جمعه گفت : هرهفته سعی می شود بخشی از مشکلات شهرستان در خطبه های نماز جمعه گفته شود و البته ما با معاون دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان این هفته در خصوص تامین امنیت مکانهای عمومی از جمله امامزاده سیدعبدالله نیز تشکیل جلسه دادیم.

امام جمعه شهرستان با اشاره به شعارهای که در نماز جمعه سر داده می شود ، ابراز کرد : نمازگزاری که کینه آمریکا و اسرائیل را در دل نداشته باشد بنظر من آن نمازش قبول نیست آمریکا نماد ظلم و شعر مرگ بر آمریکا هم نماد ظلم ستیزی ، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تعطیل بردار نیست و جزء لاینفک نماز جمعه است.


ارسال نظرات