خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بیش از 100 پروژه عمرانی و فرهنگی شامل سه فرهنگسرا با زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع، کتابخانه، نمازخانه، ورزشگاه و باغ خانواده در این شهر در حال احداث و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۷۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، رضا محمدیان در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیریت‌های شهرداری شیراز با ائمه جمعه و جماعات مساجد شیراز در سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 15 زمین چمن مصنوعی احداث و به بهره‌برداری رسیده و نیز 40 زمین چمن مصنوعی، سه قرآن‌سرا، سرای محله، خانه صیانت از خانواده در این شهر نیز درحال اجراست.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تلاش‌های انجام‌شده بیش از 100 پروژه عمرانی و فرهنگی شامل سه فرهنگسرا با زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع، کتابخانه، نمازخانه، ورزشگاه و باغ خانواده در این شهر در حال احداث و بهره‌برداری  است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس امضا تفاهم‌نامه با اداره‌کل کتابخانه‌های استان فارس مقرر شده این اداره کل 50 درصد عوارض را به ساخت کتابخانه اختصاص دهد که تاکنون پنج کتابخانه احداث و در اختیار آن قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: احداث 25 نمازخانه با سازه‌های مختلف در این شهر درحال اجرا بوده و در سال جاری نیز عملیات اجرایی سه مسجد آغاز شده و تعداد باغ‌های خانواده به پنج باغ رسیده و پنج باغ دیگر در حال اجرا است.

محمدیان بیان داشت: در یک 1.5 سال گذشته پنج سالن ورزشی در مناطق مختلف شیراز به بهره‌برداری رسیده و با تلاش‌های انجام‌شده 10 ورزشگاه دیگر نیز در این شهر افتتاح می‌شود.

وی زیربنای پروژه‌های در حال احداث را بین 40 تا 50 هکتار اعلام کرد و افزود: از مجموع این پروژه‌ها سه برابر فضاهای فرهنگی و عمرانی در مناطق کم‌برخوردار است که در این مورد نیز 9 پروژه در منطقه 9 و 12 شیراز در حال اجراست.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: روزانه بیش از 100 میلیون تومان در شیراز صرف جمع‌آوری زباله می‌شود و اگر از سوی روحانیان فرهنگ‌سازی شود و شهروندان را ترغیب به کاهش تولید زباله کنند با این هزینه فرهنگسرا، مراکز صیانت از خانواده، ورزشگاه و زمین‌های چمن مصنوعی می‌توان احداث کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها