خبرهای داغ:
جمعی از مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی از شهدای غواص عملیات کربلای چهار دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۶۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

حجت الاسلام ولی زاده در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطزه شهدای دوران دفاع مقدس و شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: حفظ ياد و خاطره شهداي عزيز ايران اسلامي، خود نوعي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است و بايد در زمينه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه تلاش فراواني صورت گيرد.

وی با بیان اینکه امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دين و اسلام است و هرچه بيشتر اين برنامه‌ها ترويج شود، اسلام ترويج شده است، بیان نمود: شهدا متعلق به فرد، گروه،حزب و جناحي نيستند، همانگونه كه اسلام متعلق به يك قوم و گروه نيست.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ابراز کرد: تكريم شهدا، تكريم خودمان است و پذيراي شهدا خود خداوند است و برگزاري چنين برنامه‌هايي در راستاي زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ماست.
گفتنی است همسر و فرزندان شهید نیز در این دیدار به بیان خاطراتی ازحجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی پرداختند.

شایان ذکر است روحانی بسیجی شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی در تاریخ پنجم دی ماه سال 65 در قالب گردان 415 ویژه تبلیغات از سوی سپاه ثارالله کرمان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد و در مرحله اول عملیات کربلای چهار در ام‌الرصاص نامش در زمره روحانیون و غواصان شهید دوران دفاع مقدس ثبت شد.

شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی به عنوان تنها روحانی شهید احراز هویت شده از گروه غواصان شهید، متن ادبی معروفی از خود به یادگار گذاشته است که توسط فرزندش حسین شیخ شعاعی نزد سردار قاسم سلیمانی که از دوستان و همرزمان شهید است، قرائت شده است.

پیکر مطهر این شهید روز جمعه و پس از نماز باشکوه جمعه، بر دستان مردم شهید پرور استان قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا چهار راه شهدا تشییع خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها