نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی:
این نهاد با تکیه بر توانایی‌های داخلی و در شرایط نبود اعتبارات و منابع مالی کارهای عمرانی را تعطیل نکرده و با فعالیت‌های اثربخش خود موجب امید و نشاط در مناطق محروم و دور افتاده شده است.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۸۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جمع شرکت‌کنندگان در طرح اردوهای جهادی  اظهار داشت: بسیج سازندگی مصداق تام اقدام جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی مجموعه مبارکی است که با هدف سازندگی و عمران و آبادانی در کشور با نگاه به مناطق محروم اقدامات در خور تحسینی انجام داده و در هیاهوی دعواهای سیاسی هنوز به فکر محرومین و مستضعفین است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این نهاد با تکیه بر توانایی‌های داخلی و در شرایط نبود اعتبارات و منابع مالی کارهای عمرانی را تعطیل نکرده و با فعالیت‌های اثربخش خود موجب امید و نشاط در مناطق محروم و دور افتاده شده است.

سلیمی افزود: نیروهای بسیج سازندگی توانسته‌اند هزینه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را به نحو چشمگیری کاهش داده و علاوه بر آن مدت زمان اجرای پروژه‌ها را نیز کوتاه‌تر کنند.

وی با اشاره به اینکه نسخه بسیج سازندگی برای پیگیری پروژه‌های عمرانی نسخه بسیار قابل قبولی است، گفت: با الگوگیری از بسیج سازندگی می‌توان هزینه‌ها را در کشور کاهش داد و طرح‌های عمرانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رساند.
ارسال نظرات