رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برنامه‌ریزی‌های مناسب، زمینه حضور باشکوه مردم در مناسبت‌های مختلف را فراهم کرده و این حضور گسترده مردم، پشتوانه انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۶۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، ظهر دیروز در نشست صمیمی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک 12 مردادماه، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این شورا نهادی مستقل است که تحت رهبری مقام معظم رهبری به وظایف خود در برگزاری مراسم‌های مرتبط با انقلاب اسلامی عمل می‌کند و استقلال این شورا موجب شده که مردم به آن اعتماد کامل داشته باشند.

وی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد سعی می‌کند در برگزاری مراسم‌های مختلف با سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان هماهنگی لازم را ایجاد کند و خوشبختانه در استان یزد در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی موفق بوده‌ایم.

فخرالدینی با بیان اینکه مردم استان یزد همواره در مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی در صحنه بوده‌اند، خاطر نشان کرد: عموم مردم یزد به هیچ عنوان خود را در جناح‌بندی‌های سیاسی قرار نمی‌دهند و حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی نظام را جزء وظایف اصلی خود می‌دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم استان یزد در مراسم‌های مختلف به ویژه روز جهانی قدس، یوم‌الله 22 بهمن، گرامیداشت سالروز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، مراسم سالگرد شهید بهشتی، مراسم سالروز سوم خرداد، یادواره شهدای پانزدهم خرداد و مراسم رحلت امام خمینی(ره)، راهپیمایی 13 آبان و ... افزود: این حضور و پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را بیمه کرده و بر کسی پوشیده نیست که مردم همواره در یک حرکت گسترده عمومی در مراسم‌های مختلف با شور و نشاط فراوان شرکت می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم به فلسفه تشکیل این شورا اشاره کرد و اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تلاش کرده با برنامه‌ریزی‌های صحیح و مستمر، زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم‌های مختلف را فراهم کند.

سعید زارع با اشاره به فرمایشی از حضرت امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تایید تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌فرمایند: «این شورا انسجام ملت است» و این فرمایش امام راحل می‌تواند الگویی برای ما در برنامه‌ریزی‌های مختلف شورا باشد.

زارع با بیان اینکه مردم استان دارالعباده یزد همواره فعالتر از دیگر استان‌های کشور در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی حضوری با نشاط دارند، بیان کرد: این حضور مردم در مناسبت‌های مختلف نشانه اعتماد و علاقه آنها به نظام مقدم مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه است.

 

ارسال نظرات