نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

روح زنان ما با فریادهای آتشین حضرت زینب(س) عجین است/ پوشش زنان امروز خیلی غیرعادی است/ پوشش غیرعادی زنان امروز پیش طراحی‌شده دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: روح زنان ما با فریادهای آتشین حضرت زینب(س) عجین است.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۳۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امشب در همایش زنان ایثارگر بوشهر، اظهار داشت: تقدیم بیش از 7 هزار زن شهید به نظام و انقلاب نشان از نقش مهم این قشر در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی و دین ما بر اساس فطرت انسانی است، ادامه داد: اینکه باید در حد خانم و زن بودن به آن نقش و مسئولیت داد آن نشانه فطرت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه همه جوامع در امور فطری مشترک هستند، خاطرنشان کرد: معمولاً مبانی دینی ما اشاره به فطرت دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئله روز و چالش‌برانگیز ما مسئله زن است، افزود: اصل پوشش و حجاب برای زن و مرد با فطرت است پس آن زنی که با آن شکل ناپسند به جامعه می‌آید و خود را با آن آرایش‌ها به جامعه نمایان می‌کند بافکر و فطرت مطابقت ندارد و جور نیست.

دشتی با تاکید بر اینکه حجاب مطابق فطرت انسانی است و نه مخالف آن، اضافه کرد: برای رسیدن به مقدار حجاب هم می‌توان با فطرت انسانی شناخت و به آن رسید.

وی با بیان اینکه اسلام نگفته زن منزوی شود و در جامعه حضور پیدا نکند، تصریح کرد: مبانی دینی ما جامعه جاهلی و دنیا را متحول کرد و به وسیله آن زن شکل دیگری پیدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) معرف زنانی هستند که تمام شاخصه‌های دینی در خوددارند، بیان داشت: به ما نشان داده‌اند که زن هم می‌تواند خانواده را اداره کند هم حجاب کامل داشته باشد و هم دفاع انقلابی از ولایت داشته باشند.

دشتی با اشاره به اینکه روح زنان ما با فریادهای آتشین حضرت زینب(س) عجین است، ادامه داد: در حال حاضر چالش‌برانگیزترین مسئله در جامعه مسئله زن است.

دشتی با اشاره به اینکه همه مسائل جامعه یک طرف و مسئله زن طرف دیگر، اضافه کرد: دشمنان و برخی افراد مغرض می‌خواهند سئوال ایجاد کنند که موضع نظام و انقلاب در برابر مسئله زن چیست؟

وی با تاکید بر اینکه محرک اصلی انقلاب گاهی زنان بودند، گفت: زیرا اولین گاردی که روبروی شاهنشاهی قرار می‌گرفتند زنان بودند. انقلاب ما مرهون تلاش و زنان بود و شاید گاهی وقت‌ها نقش زنان بیشتر بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نقش زنان در مقابله با تیرهای زهرآگین دشمنان در سطح بالاتری از مردان است، افزود: جبهه امروز ما جبهه فکری، اخلاقی و دینی است که زنان با بصیرت و بیان خوب می‌توانند تأثیرگذار باشند.

دشتی با تاکید بر اینکه زنان باید در این مسیر هر جا که لازم باشد باید با علم و فن وارد شوند، خاطرنشان کرد: مسئولیت خواهران در جامعه امروزی و با این شرایط سخت بس سنگین است.

وی با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد و هدایت دختران جامعه اسلامی حرف اول را بانوان می‌زنند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر بدون زن بی‌معنا بوده و آن تأثیرگذاری که باید داشته باشد نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان داشت: پوشش‌های زنان امروز جامعه خیلی غیرعادی شده و با حرکت‌های فکری از بیرون و یا از سوی نیروهای خودی صورت می‌گیرد و معمولاً پیش طراحی‌شده دشمنان است.

دشتی با بیان اینکه برخی از طیف‌های سیاسی ما از همین مسئله سوءاستفاده می‌کنند که زن باید در جامعه آزاد باشد، اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر شعار شده که زنان به ورزشگاه بیایند.

انتهاییام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار