رئیس بسیج جامعه زنان استان بوشهر خبر داد
رئیس بسیج جامعه زنان بوشهر از ایجاد یادمان آثار شهدا زن و ایثارگر در مرکز استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فاطمه اسدی عصر امروز در دیدار با فرماندهای حوزه‌های مقاومت بسیج بوشهر، شهدای زن به عنوان بهترین الگوها باید به بهترین شکل به نسل‌های آینده انتقال داده شوند.

اسدی با مقایسه دختران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های مبارزاتی آنها، ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های شهدای زن نباید در حد دیدار باشد بلکه برنامه‌ریزی شود تا دختران جوان جامعه به نوبت با این خانواده‎ها دیدار داشته باشند و از این الگوهای رفتاری درس زندگی بیاموزند.

وی بر گرامی‌داشت این روز بزرگ تاکید کرد و افزود: گرامی‌داشت این روز و تجلیل از مقام شامخ زنان ایثارگر ایران اسلامی که در جبهه ایثار و مقاومت پا به پای مردان با دشمنان جنگیدند نوعی رزم و جهاد است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان بوشهر با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه مراسمات در جامعه تاثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: رفتار دیداری ما در جامعه و در بین جوانان گیرندگی بسیار بالایی خواهد داشت.

اسدی با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره شما می‌تواند اثربخشی عظیمی در جامعه داشته باشد، یادآور شد: در همین دیدارهای چهره به چهره است که می‌تواند تاثیرات خوبی بر دختران جوان ما داشته باشد.

وی بر جمع‌آوری آثار زنان شهیده و ایثارگر تاکید کرد و گفت: حوزه ملی و دائمی آثار شهدای زن دائر شده و در مراکز استان‌ها نیز در حال اجرایی شدن است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان بوشهر با اشاره به اینکه این آثار به عنوان آثار ملی و مذهبی و ماندگار به نسل‌های بعد منتقل شود، عنوان داشت: اینگونه موزه‌ها در بقیه کشورها نیز دائر است.

اسدی با زنان در هشت سال دفاع مقدس در شهرستان‌های بوشهر همانند مردان فعال بوده‌اند، گفت: سعی داریم تا عکس، خاطره، دست‌نوشته و دیگر آثار زنان شهیده و ایثارگر را در موزه‌ای که در مرکز استان دائر خواهد شد جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها