خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد

برگزاری همایش معاونین روابط عمومی نواحی سپاه همدان

مسئول روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری همایش معاونین روابط عمومی نواحی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با 7 سرفصل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: آموزش تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره مقدماتی این آموزش سال گذشته د رتهران به مدت 2 روز برگزار شد، افزود: این دوره به صورت متمرکز در سراسر کشور از اردیبهشت ماه تا شهریور ماه سال جاری در حال اجرا است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان داشت: دوره آموزش تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی استان همدان نیز در 15 مرداد ماه امسال به مناسبت هفته خبرنگار و گرامیداشت خاطره شهید صارمی در محل دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره به منظور توانمندسازی کارکنان شاغل در مجموعه روابط عمومی و در راستای آشنایی با خبر و رسانه و اصول روابط عمومی در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

کریم‌پور با اشاره به تأثیر روابط عمومی در تنویر افکار عمومی بیان داشت: ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه، افزایش انگیزه حضور درسطح حوزه ها و پایگاه های بسیج و حضور حداکثری در برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین از جمله نکاتی است که باید مدنظر معاونین روابط عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش موثر روابط عمومی در راستای ارتباط با جامعه می طلبد روابط عمومی ها نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی در سطح جامعه بسیار مطلوب و به جا عمل کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های سال جاری می‌توان به برگزاری همایش خبرنگاران بسیج، دوره آموزشی سرپرستان دفاتر خبرگزاری بسیج در سراسر کشور و... اشاره کرد که در دستور کار قرار دارد و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های معاونین روابط عمومی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال جاری نیز کارگاه علمی آموزش در سطح سپاه استان به صورت متمرکز بر گزار خواهد شد.

کریم‌پور عنوان کرد: هر اندازه که روابط عمومی ها نسبت به حوزه خبر و رسانه آشنایی بیشتری داشته باشند، می توانند در نقش آفرینی بین سازمان و مردم وظیفه خود را به نحو احسن ایفا کنند.

وی در پایان یادآور شد: همایش معاونین روابط عمومی نواحی از بنامه‌های ابلاغی سال جاری معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین است که با سرفصل‌های آموزشی از قبیل آموزش اصول روابط عمومی تکمیلی، نظریه ارتباطات، اصول خبرنویسی، آشنایی با اینترنت و نحوه بارگذاری اخبار در خبرگزاری بسیج، سوژه یابی در بسیج و آشنایی با شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار