عبدالله نجفی بعد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری این مراسم در راستای معرفی واقعی اصحاب رسانه و بزرگداشت این عزیزان سخت‌کوش در این عرصه است.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله نجفی با تاکید بر اینکه باید شهدای رسانه به خوبی به جامعه شناسانده شوند، بیان کرد: امسال همزمان با سالروز شهادت غریبانه شهید محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: این مراسم در روز 17 مردادماه با حضور خبرنگاران استان و با حمایت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق(ع) و بنیاد تعاون زندانیان شعبه بوشهر در سالن همایش صدا و سیمای مرکز این استان از ساعت 18 آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته با پیشکسوتان ایثارگر عرصه رسانه دیدار خواهد شد، یادآور شد: ثبت‌نام دوره آموزش خبرنگاری و دوره آموزش فن‌بیان و گویندگی نیز در این هفته به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز می‌شود.

نجفی با بیان اینکه مزار شهید شاهینی در شهر آبخش عطرافشانی می‌شود، عنوان کرد: سالروز شهادت محمود صارمی در مزارشریف به دست طالبان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی افزود: شهيد محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف بود که در سال ۷۷ توسط طالبان در مزار شریف شهید شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد، 17 مرداد ماه را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاري كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها