خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک کوهستانی شهر فرسفج آرام می‌گیرند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تشییع 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تویسرکان، از تشییع و تدفین دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در پارک کوهستانی شهر فرسفج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۶۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم تشییع 11 شهید گمنام و تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهر فرسفج، بیان داشت: ساعت 17 عصر روز هفدهم مردادماه جاری پیکر مطهر 11 شهید گمنام را در سه راهی ولاشجرد تحویل می گیریم.

وی اظهار کرد: مسیر حرکت کاروان شهدای گمنام از شهر فرسفج، روستای سید شهاب و گردنه سرابی است و پس از آن در ورودی شهر تویسرکان از سمت نقطه سرابی استقبال بی نظیر مردم شهید پرور و ولایی تویسرکان از شهدای گمنام را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: پس از آن کاروان 11 شهید گمنام در محل حیقوق نبی(ع) استقرار می یابند و مراسم شب وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء در این مکان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با طلوع آفتاب روز هجدهم، از سمت فیرزوان کاروان شهدا تحویل مردم و مسئولان نهاوند داده می شود.

سعیدی در ادامه با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در پارک کوهستانی شهر فرسفج، گفت: این مراسم در شهر فرسفج در ساعت 10 صبح برگزار می شود.

فرماندار تویسرکان نیز در این جلسه گفت: در حقیقت شهدا فضای معنوی جامعه را عطرآگین می کنند.

مهرداد موسوی اظهار کرد: اگر امروز لباس مدیریت به تن ما مسئولان است به برکت خون پاک شهدایی است که دانش آموختگان مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا بودند و بی تردید شهدا چراغ هدایتی برای بشریت هستند.

وی با اشاره به تشییع 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز هفدهم مرداده ماه جاری و تشییع و تدفین دو شهید گمنام دیگر در روز بیستم همین ماه در شهر فرسفج، افزود: انتظار می رود که کمیته های 6 گانه به نحو مطلوبی وظایف محوله خود را انجام دهند تا استقبال با شکوهی از شهدا صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات