خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: پیکر پاک ۱۰ شهید گمنام روز یکشنبه از ملایر عبور کرده و سپس برای تشییع و خاکسپاری به استان همدان وارد می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۴۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: پیکر پاک 10 شهید گمنام که تعداد کثیری از آن‌ها شهدای غواص هستند روز یکشنبه از ملایر عبور کرده و سپس برای تشییع و خاکسپاری به استان همدان وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیکر پاک این شهدا بعد از عبور از چند نقطه استان همزمان با شهادت امام صادق(ع) تشییع و خاکسپاری می‌شود، افزود: پیکر این شهدا روز یکشنبه ساعت 16 در سامن مورد استقبال قرار می‌گیرد و پس از یک ساعت به سمت ملایر روانه شده و در میدان امامزاده‌عبدالله شهرستان مورد استقبال رسمی مردم ملایر قرار می‌گیرند.

رستمی با اشاره به مسیر عبور پیکر شهدای گمنام از ملایر اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا از میدان امامزاده عبدالله مورد استقبال مردم قرار گرفته و سپس از خیابان شهید وفایی، میدان امام خمینی (ره) عبور کرده و همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان مراسمی برای شهدا برپا شده و سپس شبی با شهدا یا شب خاطره برگزار می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: در برنامه‌های فرهنگی که در زمان تشییع و عبور شهدای گمنام از منطقه‌ای برگزار می‌شود باید طریقی اتخاذ شود که حداکثر اثر را داشته باشد زیرا می‌خواهیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به استقبال فراتر از انتظار مردم از این مراسم تصریح کرد: باید از این موقعیت استفاده فرهنگی کرد و مطالب فرهنگی را به مردم منتقل کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از وصایای شهدا به ویژه شهید احدی دراین مراسم افزود: سعی شود شهدا در یک جا متمرکز نشوند و در چند نقطه از شهر مراسم وجود داشته باشد تا اثربخشی این مراسم بیشتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات