جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم گفت: شما بسیجی ها باید به گونه ای رفتار کنید که احترام و محبت مردم جلب شود و همچنین باید نمونه اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: سرهنگ اسدالله شامخ شب دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) روستای بهره باغ، گفت: اگر از بسیج به مکتب عشق تعبیر می‌شود به آن جهت است که حرکت او فراگیر و هدفی الهی است زیرا در کار بسیج، فراگیریو گستردگی شناخته شده وجود دارد.

سرهنگ شامخ، دشمن‌ستیز بودن در مقابل استکبار، حضور در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی و فرهنگی و جهادی را از ویژگی‌های مهم بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی هیچگاه از ملامت ملامت‌گران، نگرانی به خود راه نمی‌دهد زیرا هدف او الهی است.

وی تاکید کرد: حیثیت نظام ما در گرو چند چیز می‌باشد که بسیج یکی از آنهاست و از این رو کینه دشمنان را برافروخته به حدی که دشمنان با طمع‌ورزی و کینه‌توزی جهت خدشه‌دار کردن فرهنگ بسیجی که فرهنگ شهامت و معنویت و غیرت دینی است برنامه‌ریزی‌ها داشتند.

در پایان، جانشین فرماندهی سپاه جم از زحمات و تلاش های چند ساله برادر محمدباقر رفیعی پور قدردانی و برادر عبدالحسین بابایی پور را به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)بهرباغ معرفی کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها