خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ تأکید کرد

ضرورت نهادينه کردن تفکر بسيجی در جامعه

فرماندار کبودراهنگ اردوهای جهادی بسیج را يکي از فعاليتهای مهم بسيج خواند و بر نهادينه کردن تفکر بسيجی در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۲۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبری با حضور در روستای دار قشلاق بخش گل تپه در جمع بيش از 30 نفر از دانشجويان شرکت کننده در اردوی جهادی دانشجويان حاضر شد و از نزديک از برنامه های آنان بازديد کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از گروه های جهادی حاضر در مناطق محروم شهرستان کبودراهنگ روحیه جوانمردی آنان را ستود و گفت: خدمت به قشر نيازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسيار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.
فرماندار کبودراهنگ اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی، غني سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان بسیجی، زدودن محروميت از مناطق محروم ، نهادينه کردن تفکر بسيجی در جامعه و ايجاد محيط کار سالم و با نشاط برای جوانان است.
وی اردوهای جهادی بسیج را يکي از فعاليتهای مهم بسيج عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی نمونه بارز ارائه خدمات رایگان بسیج به قشر محروم جامعه است که جوانان بسیجی این اقدامات را با هدف تربیت و خودسازی خود انجام می دهند.
قنبری بر همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان با جهادگران بسیجی تاکید کرد و گفت: وظيفه همه دستگاههای اجرايی شهرستان اين است که با مجريان و مسئولان اين طرح هجرت، نهايت همکاری را داشته باشند و در راستای رفع مشکلات و موانع گام بردارند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات