بیست و هشتمین شماره نشریه حلقه وصل متعلق به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۰۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیست و هشتمین شماره نشریه حلقه وصل منتشر شد. نشریه حلقه وصل در این شماره به موضوع مهم و کاربردی «ایده و ایده‌پردازی تشکیلاتی» پرداخته و به سراغ فعالان فرهنگی در سراسر کشور رفته است. همچنین «معرفی شهیده زینب کمایی» و پرونده ویژه «تفریحات سالم»، به همراه اخبار جبهه فرهنگی انقلاب در سراسر کشور نیز از دیگر موضوعات این شماره هستند.

«ایده حضرت‌عالی، متعالی!»، «صدها نفر می‌خواهند گاری بسازند!»، «آدم‌های ایده‌پردازی چه شکلی هستند؟»، «قله‌های مبهم، ترمزِ ایده‌های فرهنگی»، «چگونه از زمین‌خوردن ایده‌های جلوگیری کنیم؟!» و «دغدغه‌ای به نام ایده و ایده‌پردازی»، «مو پریشان‌های باد»، «نثر شفاهی یعنی همین»، «برنامه‌ریزان اوقات فراغت؛ افراد میانسال در اتاق‌های دربسته»، «با چادرش خفه‌اش کردند!»، مهم‌ترین عناوین این شماره را تشکیل می‌هند.

در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می­‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور قرار بگیرید. ایده چیست؟ ایده‌پرداز کیست؟ چقدر به ایده‌های مفید و افراد ایده‌پرداز بها می‌دهیم؟ موانع مدیریتی و تشکیلاتی در برابر ایده‌های نو از کجا نشات می‌گیرد؟ برای پاسخ به این سوالات، حلقه وصل به سراغ افراد فعال فرهنگی و حوزوی-آکادمیک در سطح کشور رفته که بررسی و مطالعه آنها در سرویس «حلقه اول» خالی از لطف نیست. مهندس عقیل ملکی‌فر، دکتر ماجد ناجی، علیرضا علی‌احمدی، احسان کریم‌خانی، حمید ربانی، هادی محمدیان، محسن طهماسبی و حامد منصوری به موضوع ایده در تشکل‌های فرهنگی پرداخته‌اند.

همچنین در سرویس «نمط» شماره 28 حلقه وصل به موضوعات مربوط به تفریحات سالم، برنامه‌ریزی اوقات فراغت، مناقب و مصائب «پارک بانوان» و معرفی «پارک زیارت» اشاره شده است. حلقه وصل، در بخش «جنگ، جنگ است» این شماره نیز با معرفی شهیده زینب کمایی (از شهدای ترور اوایل انقلاب) توسط خواهر این شهید و معرفی و نقد کتاب «راز درخت کاج» شماره 28 این مجله را به پایان رسانده است.

نشریه حلقه وصل به سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود. برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس بگیرید. برای اطلاع از آخرین خبرهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مشاهده مطالب بیشتر این مجموعه، می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.

ارسال نظرات