آغاز چهارمین دوره اردو «آفتاب‌گردان‌ها» در مشهد

چهارمین دوره اردوی آفتاب‌گردان‌ها ۱۳ الی ۱۶ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در این دوره در کنار اعضای دوره چهارم آفتاب‌گردان‌ها تعداد قابل توجهی از شاعران سرشناس حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۹۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر امروز اعضای چهارمین دوره اردوی آموزشی شعر انقلاب اسلامی (آفتاب‌گردان‌ها) به محل برگزاری این اردو در مشهد رسیدند.

چهارمین دوره اردوی آفتاب‌گردان‌ها 13 الی 16 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در این دوره در کنار اعضای دوره چهارم آفتاب‌گردان‌ها تعداد قابل توجهی از شاعران سرشناس حضور دارند.

در چهارمین دوره اردوی آفتابگردان‌ها کلاس‌های تئوری ادبیات، کارگاه‌های نقد شعر، کارگاه‌های فرهنگی و همچنین برخی از برنامه‌های جنبی مانند زیارت امام رضا (ع) و حضور بر سر مقبره‌های فردوسی و محمد قهرمان در طوس برگزار می‌شود.

در این دوره 75 نفر از حاضرین را شاعران جوان عضو دوره آفتاب‌گردان‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین کلاس‌هایی با عنوان شناخت سعدی با حضور قربان ولیئی، شناخت شعر جوان با حضور محمدحسین نعمتی، آسیب‌شناسی شعر جوان امروز با حضور اسماعیل امینی و شعر نیمایی و نوگرایی با حضور مرتضی امیری اسفندقه برگزار می شود.

همچنین شاعران و اساتیدی همچون سعید بیابانکی، ناصر فیض، مصطفی محدثی و محمدکاظم کاظمی در این اردو حضور خواهند داشت و شاعران جوانی همچون جلیل صفربیگی، مهدی جهاندار، حامد عسکری، رضا شیبانی، غلامرضا بکتاش و ... برای اولین بار در این اردو حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار