معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مبنای طرح ولایت اعتقادی، معرفتی و دینی است، گفت: فاصله گرفتن از مطالعه آفت بزرگی برای مجموعه طرح ولایت است.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ عباس بایرامی، معاون اجرایی سپاه قدس گیلان در نشست استانی طرح ولایت در پردیس دانشکده فنی فومن با اشاره به رویکردهای بسیج دانشجویی، اظهار کرد: برای کسب موفقیت باید فکر پشتش باشد و طرح ولایت از جمله جاهای است که فکر تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه در طرح ولایت آموزش‌های مبانی اندیشه‌های دینی تدریس می‌شود، افزود: دین مبنا است و هر چیزی که در راستای دین است اگر بر روی آن خط کشیده شود دیگر چیزی در تشکل‌های اسلامی باقی نمی‌ماند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مبنای طرح ولایت اعتقادی، معرفتی و دینی است، گفت: شأنیت و جایگاه طرح ولایت بسیار بزرگ است و در طول این سال‌ها به نظر می‌رسد شکل استانی طرح ولایت در استان ما خوب برگزار شده است.

بایرامی با بیان اینکه طرح ولایت آغاز یک کار است، تصریح کرد: بزرگترین آفت طرح ولایت این است وقتی از این فضا خارج شدند بعد از یک مدتی حال و هوا و دغدغه‌هایی دارند و در آن فضا هستند و آرام آرام که در فضای اجرا می‌روند از مطالعه و کارهای تحلیلی فاصله می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این فاصله گرفتن‌ها آفت بزرگی برای مجموعه طرح ولایت است و بچه‌های طرح ولایتی باید پایه‌های محکم مطالعاتی داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اولین حرکت بسیج دانشجویی عمق بخشیدن به حرکت‌های ما است، اظهار کرد: باید نظام جمهوری اسلامی و داشته‌های آن در داخل نداشته‌هایش عمق بگیرد.

بایرامی با بیان اینکه چتر بسیج به روی همه باز است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، هر کسی که معتقد به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی باشد عضو بسیج ده‌ها میلیونی است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم کسی را منع کنیم که به بسیج نیاید، و این یک نگاه کمی است، گفت: اصل موضوع در حوزه عمق بخشی جذب نیروهای کیفی است و بهترین‌ها را از نخبه‌ترین دانشجویان به داخل بسیج بیاوریم.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اگر ما معتقد به مبانی اندیشه‌های به نام طرح ولایت باشیم، اولن بحث که باید دنبال شود خطی است که ولایت برای ما مشخص کرده که اگر از این خط جا بمانیم بقیه حرف است.

بایرامی با بیان اینکه این خط هیچ زاویه، انحراف و حرف و مسئله‌ای با خط امام راحل ندارد، خاطرنشان کرد: فقط این خط به روز و تبیین شده است که مانند یک فقه پویا می‌باشد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها همه مطالب خود را به روز و بر مبنای آن چیزی که نیاز جمهوری اسلامی بوده بر آن چهارچوب‌های که امام در سال 67 تنظیم کرده بودند، تبیین کرده است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فضایی برای حضور پرشور و پرنشاط در دانشگاه‌ها ایجاد شود، افزود: ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال باید بیش از پیش در جوانان ایرانی دیده شود.

ارسال نظرات