فرمانده سپاه قائم شهراز اجرای رژه حماسی در قائم شهر خبر داد

همزمان با اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس،رژه حماسی بسیجیان ،پاسداران ونیروهای نظامی و انتظامی در قائم شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۶۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاه مقدس از برگزاری رژه حماسی در قائم شهر خبر داد و گفت  : این رژه در روز31 شهریور همزمان با اولین روز ازآغاز هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجیان وپاسداران در این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ها ودلاورمردیهای انسانهای بزرگی است که در راه اعتلای این نظام به فرمان امام راحل لبیک گفتند وشیرین ترین متاع دنیوی خویش را اهدا کردند اذعان داشت : در این هفته سپاه شهرسان قائم شهر به مناسبت بزرگداگداشت این هفته،برنامه های متنوع فرهنگی،بصیرتی ،سیاسی ودینی در سطح شهرستان وپایگاههای مقاومت بسیج برگزار خواهد کرد که در زمان مناسب،تاریخ و زمان اجرای این برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تشریح اجرای رژه حماسی درروز31 شهریور عنوان نمود : این برنامه با دعوت از تمامی مسئولین اداری شهرستان وبسیجیان اقشار مختلف در مقابل حسینیه عاشقان ثارا.. توسط یگانهای ویژه اجرای رژه شامل پاسداران،بسیجیان،بسیج طلاب،گردان عاشورا ویک یگان از نیروی انتظامی شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار