یادواره ی 566 زن شهیده استان صبح امروز به همت بسیج جامعه زنان کردستان در شهرستان کامیاران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۰۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج زنان و یادواره 566 شهیده استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهادت سرمایه‌های بسیاری برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه روز 13 مردادماه به عنوان روز قشر بسیج جامعه زنان انتخاب شده است تاکید کرد: زنان جامعه اسلامی باید با الگوگیری از فرهنگ فاطمی برای تعالی خانواده خود کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهید فهیمه واعظی یکی از شهدای شاخص کشور است که به منظور گرامیداشت این شهید و شهیده شاخص استانی شرافت ایزدی یادواره‌ای در شهرستان کامیاران برگزار شده و این یادواره دستاوردهای بسیاری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال داشته است زیرا با اجرای این یادواره بسیاری از شهروندان کردستانی نسبت به رشادت‌های این شهید بزرگوار آگاه می شوند.

منصوری با اشاره به اینکه احیا و تقویت هویت زن مسلمان از چشم انداهای سازمان بسیج جامعه زنان است اظهارداشت: سازمان بسیج جامعه زنان قصد دارد که زن مسلمان هویت اصلی خود که برمبنای اسلامی و ایرانی بودن است را احیا کند تا در این جنگ نرم فرهنگی دشمن ایستادگی لازم را داشته باشد.

وی گفت: روز قشر بسیج جامعه زنان یاد آور حماسه های بی بدیل زنان شهید و نقطه عطف حرکتهای ارزشمند بانوان بسیجی است.
منصوری نقش زنان و بسیج را در جامعه بی بدیل و غیر قابل اغماض عنوان کرد و افزود: از آنجا که زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نیم دیگر جامعه را نیز تحت کنترل خود دارند نقش آنان در تربیت نسل آینده ساز و انقلابی بسیار مهم است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء بیت المقدس هدف از برگزاری این همایش و یادواره ها را تجلیل از زنان شهیده و زنان پیشکسوت تلاشگر و همیشه در صحنه که پیروزی و موفقیت در جنگ را مدیون آنها می باشیم عنوان کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با معرفی شهدای شاخص و بررسی زندگینامه های شهدا قدمی در انتقال ایثار و شهادت و دفاع مقدس برداشته و با آگاه سازی اهداف دشمن در زمینه عفت، حیازدایی، حجاب و عفاف و ترویج منویات مقام معظم رهبری قدم های موثری در جامعه برداریم.


ارسال نظرات