خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا بزرگترین قهرمانان هستند، گفت: خراسان جنوبی 47 شهید ورزشکار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که باید با خدمت صادقانه اخلاق و منش پهلوانی را در جامعه شکوفا کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بهرام عزیززاده مقدم در نهمین یادواره شهدای ورزشکار استان که به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) برگزار شد، اظهارداشت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند که خدمت به آنان برای همه افتخاری بزرگ و توفیقی الهی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه شهدا بزرگترین پهلوانان هستند و در میادین و محیط‌ های ورزشی باید اخلاق و جوانمردی سرلوحه همه ورزشکاران قرار گیرد، افزود: هر کاری برای خانواده شهدا انجام شود، نمی‌توان گوشه‌ای از بزرگی و مناعت طبع آنان را جبران کرد.

وی تاکید کرد: شهادت عنصر حیات بخشی در جامعه است که با آشنایی هر چه بیشتر با زندگی شهدا می توانیم این خصلت‌ها را الگو و سرمشق خود در زندگی قرار دهیم.

بهرام عزیززاده ‌مقدم افزود: سازمان بسیج ورزشکاران در مجموعه ورزش کشور در حالی از سال 1380 شکل گرفت که خلاء فرهنگی در حوزه ورزش کاملا مشهود بود.

وی تصریح کرد: شناسایی و معرفی الگوهای ایرانی در ورزش به عنوان سمبل صفات پهلوانی و قهرمانی به نسل جوان کار بزرگی است و شهدا را می‌توان به عنوان الگوی بزرگ پهلوانی و دلیری معرفی کرد و به جامعه ورزش و نسل جوان پیوند زد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه حدود 4 هزار و 500 شهید ورزشکار در کشور داریم خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی 47 شهید ورزشکار را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و ایران کرده است که باید با خدمت صادقانه روح شهادت و ایثار، اخلاق و منش پهلوانی را در جامعه شکوفا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها