خبرهای داغ:
اخبار کوتاه حوزه بسیج یک بسیج؛

دوره آموزشی کمک های اولیه و گشت و عملیات در حوزه شهید ابراهیمی برگزار شد

برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه، دوره تکمیلی و گشت و عملیات، از جمله خبرهای کوتاه حوزه شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۳۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در کمیسیون نهایی بررسی دوره تکمیلی که با حضور ارکان گردان اباذر و اعضای شورای حوزه یک و فرمانده گردان بیت المقدس حوزه یک برگزار شد، لیست واجدین شرایط شرکت در دوره قطعی شد.

همچنینیک دوره کلاس آموزشی کمکهای اولیه با مدیریت قرارگاه درمان و سلامت حوزه یک و به همت پایگاه امام رضا(ع) واقع در مسجد المصطفی(ص) یزدانشهر برگزار گردید. این دوره با استقبال سرگروه ها و متربیان این پایگاه روبرو شد.

بر اساس گزارشی دیگر، دوره آشنایی با اصول گشت و عملیات با حضور بیش از 40 نفر از مسئولین عملیات، فرماندهان دسته های گردان بیت المقدس و تیمهای گشتی در سالن اجتماعات شهید شهروز حوزه یک برکزار شد.

همچنین طی بازدیدی که توسط مسئول روابط عمومی حوزه از پایگاه های مستقر در مساجد المصطفی، رفعت، الزهرا(س) و پایگاه اباذر انجام شد، بر تعامل متقابل هر چه بیشتر پایگاه ها و حوزه تاکید شد.

تشکیلجلسه حلقه های صالحین شورای پایگاه شهید بخشی نیز از جمله اخبار کوتاه حوزه یک است. در این جلسه سید مجید موسوی فرمانده پایگاه و بسیجیان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان حضور داشتند.



ارسال نظرات