خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر:

ارشاد مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم در توافق راهگشا بوده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر گفت: مذاکرات هسته ای مرهون هدایت گری و ارشادات شخص مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام طاهری در جمع مربیان و سرگروه های صالحین حوزه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) بیرجند با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات هسته ای مرهون هدایت گری و ارشادات شخص مقام معظم رهبری است و در بخش توافق هم هدایت ایشان و هم ایستادگی مردم راهگشا بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با بیان اینکه آمریکا همیشه دشمن و خیانتکار است، افزود: امریکا و هم پیمانانش اگر بتوانند موفقیتی داشته باشد همه تحریم ها را برمی گرداند.

وی به داشته های حاصل از مذاکرات و مواردی از جمله پروتکل الحاقی و آب سنگین اراک که از دست دادیم اشاره کرد و گفت: مذاکرات بحث ملی است؛ نه جناحی و فضای جامعه نباید دو قطبی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمربا اشاره به خطوط قرمزی را که مذاکره کنندگان باید رعایت کنند از شهدای هسته ای همچون شهید احمدی روشن یاد کرد و افزود: مردم باید از مذاکرات رصد هوشمندانه و نقد منصفانه و نه تخریبی داشته باشند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام فرازی کارشناس مذهبی با بیان حدیثی از حضرت محمد (ص) که فرمودند " خداوند عقل را به همه موجودات داده و اشرف مخلوقات است" گفت : خداوند 124 هزار پیامبر را برای تبلیغ دین فرستاد.

وی با اشاره به اینکه عصبانیت ، طمع و غیبت از جمله دردهایی است که در کمین انسان ها است، ادامه داد: عصبانیت عقل را از بین می برد، دین و دینداری را از بین می برد.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه طمع حیا را از بین می برد افزود: شهید مطهری می فرماید "حیا صفتی است که از شرع مقدس هم بالاتر است و ویروس آدمکش غیبت عمل صالح را از بین می برد".

ارسال نظرات
پر بیننده ها