خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود برگزار شد
اولین دوره مسابقات والیبال بین پایگاه های مقاومت بسیج با نام جام شهدای گمنام در سالن صالحین حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۲۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مود اولین دوره مسابقات والیبال بین پایگاه های مقاومت بسیج با نام جام شهدای گمنام در سالن صالحین این حوزه در حال برگزاری است.

در این مسابقات، هشت تیم حضور پیدا کرده اند که در دو گروه "الف" و "ب" تیم ها با هم به رقابت می پردازند.

در "گروه الف" تیم های پایگاه های مقاومت بسیج شهید ملکی مختاران، حضرت ولی عصر(عج) مود، شهید عادل خواه چهکند و شهید فنودی روستای فنود حضور دارند و در مقابل "گروه ب "پایگاه های مقاومت بسیج شهید خسروی طناک، شهید خزاعی میانرود، شهید غلامرضا شواکندی روستای شواکند و پایگاه مقاومت بسیج سید حامد علوی روستای چنشت حضور دارند.

این تیم ها ابتدا در گروه های "الف" و "ب" بصورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه 2 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

از گروه "الف" تیم های شهید ملکی مختاران به عنوان تیم اول و حضرت ولی عصر(عج) مود به عنوان تیم دوم صعود کردند و همچنین در گروه دوم دو تیم شهید خسروی طناک و شهید خزاعی میانرود به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم به مرحله بعد راه یافتند که در مرحله بعد بصورت ضربدری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

حسین نادی مسئول برگزاری این مسابقات هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط بین پایگاه ها که در نهایت منجر به جذب حداکثری مردم در این نهاد انقلابی می شود؛ دانست و در پایان از کلیه پایگاه هایی که در این دوره از مسابقات شرکت کردند؛ تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها