خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه فارس از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه نخستن جشنواره رسانه و دفاع مقدس کشور در فارس خبرداد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۲۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
میلاد امیری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج فارس  گفت: اگرچه تاکنون در قالب شعر و داستان و از این قبیل به موضوع دفاع مقدس پرداخته شده ولی هرگز نگاه رسانه ای به این قضیه نشده است.

وی افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با برگزاری جشنواره رسانه و دفاع مقدس فضایی برای تولید محتوای رسانه ای در این زمینه فراهم کنیم.

رئیس بسیج رسانه فارس گفت: محورهای این همایش شامل سرمقاله، یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز تصویری و نوشتاری، طراحی صفحات و بخش ویژه با موضوع شعار سال است.

امیری نژاد درباره زمان بندی جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه از هفته دفاع مقدس در سال ۹۳ آغاز شده و در ۱۷ مرداد ۹۴ پایان می یابد و زمان برگزاری جشنواره نیز در هفته دفاع مقدس ۹۴ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که چنین جشنواره ای در کشور برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره امسال با رویکرد استانی برگزار شد ولی امیدواریم در سال های آتی موقعیت برگزاری جشنواره به شکل منطقه ای یا ملی فراهم شود.

رئیس بسیج رسانه فارس عنوان کرد: برگزاری جشنواره رسانه و دفاع مقدس فرصتی در اختیار خبرنگاران قرار می دهد تا بتوانند دین خود را به ارزش های دفاع مقدس ادا کنند.

امیری نژاد کرد: در روز برگزاری جشنواره از چندین کتاب حوزه دفاع مقدس نیز برای اولین بار رونمایی به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها