خبرهای داغ:
نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای شهر شیراز:

تغییر کشور تامین‌کننده واگن‌های قطار شهری شیراز در دستور کار نیست

نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تغییر کشوری که واگن‌های قطار شهری شیراز از آن وارد می‌شود مدنظر نیست.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سید احسان اصنافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فناوری واگن‌هایی که در حال حاضر خریداری می‌شود از بهترین تکنولوژی‌های سطح جهان است.

وی افزود: محل کارخانه واگن در چین است اما تکنولوژی تولید آن متعلق به اتریش بوده و یکی از بهترین مدل‌های واگن قطار شهری موجود در سطح جهان است و این‌که در چین ساخته می‌شود به معنای کیفیت پایین آن نیست که از همین رو تاکنون بحثی برای وارد کردن واگن از آلمان یا هیچ کشور دیگری مطرح نشده است.

اصنافی ادامه داد: طی مصوبات قبلی کمیسیون تبصره 18 و شورای آموزش‌ و پرورش، در کنار تصویب نرخ سرویس مدارس، سه درصد از این نرخ برای خدماتی که توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌شد در نظر گرفته‌ شده بود که از این سه درصد، دو و نیم درصد به شرکت‌های حمل‌ و نقلی که وظیفه مدیریت و ساماندهی سرویس‌ها را دارند پرداخت می‌شده و نیم درصد نیز به سازمان تاکسیرانی که وظیفه نظارت و برنامه‌ریزی را دارد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: این دو مصوبه مورد اعتراض فرمانداری قرار گرفته و بیان کردند که شرح خدمات شرکت‌های حمل‌ و نقل و سازمان اتوبوس‌رانی باید به این مصوبه پیوست شود و همچنین بر این تأکید داشتند که اگر بیمه و مالیاتی به این خدمات تعلق گرفت نباید مازاد بر نرخ باشد که اعضای شورا با این اصلاحات موافقت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها