محمد جواد فتوحی گفت: مدیران بخش‌های مختلف این شرکت، از بسیجیان فعال می‌باشند و این باعث موفقیت شرکت می‌باشد. روحیه بسیجی واقعاً در بحث تولید خودش را نشان داده و این روحیه در تولیدات با کیفیت، تأثیر به‌سزایی داشته است.
کد خبر: ۸۵۵۰۳۵۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و هیئت همراه، از روند تولید در کارخانه فسفات اسفردی بازدید نمودند.

در این بازدید، طی مراسمی که با حضور کارشناس نظام صالحین بسیج کارگری استان و فرمانده حوزه بسیج کارگری استان یزد همراه بود، از مدیر و فرمانده پایگاه شرکت فسفات اسفردی تقدیر شد.

در این مراسم، محمد رضا نیک نام، مسئول بسیج کارگری استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های این کارخانه بیان داشت: حضور بسیج در کارخانه باعث برکت و پیشرفت می‌باشد.

وی در ادامه افزود: بسیجیان با درست کار کردن و روحیه بسیجی، باعث تولید محصولات با کیفیت می‌باشند و حضور حلقه‌های صالحین در شرکت‌ها، علاوه بر بالا بردن بینش کارگران، باعث بالا بردن روحیه معنوی آنها نیز می‌شود.

در ادامه این مراسم، محمدجواد فتوحی، مدیر شرکت فسفات اسفردی و فرمانده پایگاه آن شرکت، ضمن عرض خیرمقدم بیان داشت: مدیران بخش‌های مختلف این شرکت، از کادر پایگاه و بسیجیان فعال می‌باشند و این باعث موفقیت شرکت می‌باشد.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی واقعاً در بحث تولید، خودش را نشان داده است و این روحیه در تولیدات با کیفیت، تأثیر به‌سزایی داشته است.

در پایان این مراسم، ضمن تحویل حکم مسئولیت به فرمانده پایگاه، از مدیر شرکت تقدیر شد.

گفتنی است شرکت فسفات اسفردی، اولین شرکت تولید فسفات 36 درصد در خاورمیانه می‌باشد. این شرکت از سال 78 شروع به فعالیت نموده و هم اکنون نیز میانگین تولید سالیانه این کارخانه 70 هزار تن می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات