فرمانده سپاه محلات پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی را راهکار مناسبی برای کمک به ایجاد اشتغال جوانان دانست.
کد خبر: ۸۵۵۰۳۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

ولی‌الله مطلبی اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری جوانان صورت گرفته، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه بسیج سازندگی شهرستان به خوبی در این زمینه عمل کرده است.

وی تصریح کرد: در قالب تسهیلات راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی شهرستان مبلغ 400 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت کرده است.

فرمانده سپاه محلات با بیان اینکه امسال یک‌میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای این شهرستان مصوب شده است، بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهریور ماه امسال 110 نفر از متقاضیان برخوردار از تسهیلات طرح اقتصاد مقاومتی زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

مطلبی گفت: این افراد آموزش‌های لازم را در زمینه ایجاد کسب و کار در عرصه‌هایی چون پرورش شترمرغ، مرغ بومی، تولید قارچ، کاشت زعفران، پرورش دام چندقلوزا، صنایع تبدیلی و... فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی محلات تاکنون خدمات خوبی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در بحث‌های کشاورزی و دامپروری، تولیدی و خدماتی به خصوص در مناطق محروم ارائه کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پرورش مرغ بومی محلی، پرورش شترمرغ، بلدرچین و بوقلمون، پرورش ماهی، پرورش دام سبک و سنگین اشاره کرد.

به گفته وی افرادی که تمایل دارند از تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب طرح اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شوند، می‌توانند در عرصه‌های تولیدی از جمله پرورش شترمرغ، تولید قارچ، ماهیان خوراکی، بلدرچین، بوقلمون، پرورش مرغ محلی، صنایع تبدیلی، دام‌، فرآوری لبنیات و سایر فعالیت‌های کوچک زود بازده به فعالیت بپردازند.

مطلبی خاطر نشان ساخت: افراد متقاضی وام‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های بسیج و سایت اینترنتی بسیج سازندگی اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات