خبرهای داغ:
معاون فرماندار اقلید در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان بر لزوم تلاش و مساعدت مسئولان برای اقامه نماز جماعت در ادارات، مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از اقلید، خلیل بزرگی در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، مسئولان اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: توجه به نماز و بیان تأثیر مثبت آن در جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف به‌ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به شیطنت و تلاش دشمنان ایران اسلامی در از بین بردن و کم‌رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی مردم به‌ ویژه جوانان تصریح کرد: درک واقعی نماز و آرامش، اقتدار، اعتماد به‌ نفس و مقاومتی که نماز در وجود انسان ایجاد می‌کند یکی از اثرگذارترین راه‌های مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قسم‌ خورده ایران و اسلام است.

بزرگی به اهمیت دو چندان اقامه نماز به‌ صورت جماعت اشاره و بر مساعدت و جدیت مسئولان و متصدیان امر در برپایی نماز جماعت در ادارات، مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و ... تأکید کرد.

معاون فرماندار اقلید بیان داشت: با توجه به مسافرت‌های تابستانی و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان، رسیدگی به کیفیت و تجهیزات نمازخانه‌های موجود بسیار لازم است.

بزرگی در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه، تلاش و رسیدگی به اقامه نماز وظیفه شرعی و اجتماعی مسئولان است بر مساعدت، همدلی و همکاری کامل فرمانداری اقلید در اقامه هرچه باشکوه‌تر نماز به‌ویژه به‌صورت جماعت تأکید و از اجرای طرح‌های متعدد خانواده مطهر و بهشتی، منهاج، سفیران صبح، قیام و طلایه‌داران نور در راستای ترویج و تشویق اقامه نماز جماعت در این شهرستان خبر داد.

تشکیل شورای اقامه نماز در ادارات شهرستانی و فعالیت جدی، برپایی نماز جماعت در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، مدارس و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری دوره‌های آموزشی آداب نماز در ادارات و اصناف، اجرای برنامه عصر شعر و نماز، اعزام روحانی برای اقامه نماز جماعت و ... ازجمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها